@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ska köpa julklappar till mina kompisar men jag har inga pengar... Help...
15 dec, 2017 14:17 |
|
TheFifthMarauder
Elev |
En påminnelse till mig själv: LÄS IGEN TRADERA-ANNONSER ORDENTLIGT INNAN DU KÖPER NÅGOT, STOLPSKOTT!!!
15 dec, 2017 15:24 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Hade rätt najs mattelektion idag. Utöver att jag pratade om terroristattacker med I så fanns det en kul sak till.
F hade inte tagit sin Adhd medicin idag. I vanliga fall brukar hon vara förbannad på det mesta. Idag var hon helt förbbanad på allt och alla. Hon var förbannad hela matten, och när hon typ skäller ut läraren av ingen anlidning(jag brukar också argumentera med lärare, av en anledning dock) och har gjort det i tio minuter så håller jag med henne om en del av en sak hon sagt, så jag säger det till I, och där börjar det roliga. För I svarar; "Men du kan ju inte försvara F" "Juste, man kan ju inte försvara henne"(för att alla hatar henne när hon är på det humöret) Samtidigt gnäller F på, och läraren får utbrott. "NI ÄR BARA SJUTTON ELEVER" Och jag svarar lite lugnt och trevligt: "Fast idag är ju massor sjuka, så vi är inte ens sjutton" Samtidigt ser jag i ögonvrån hur W viskar till F. Och F blänger argt på mig. "Vad sa du om mig nyss?!?" "Hon sa att det är massor som är sjuka idag, så vi är inte ens sjutton" svarar I, som mycket väl vet vad F syftade på. Och hans ögon glittrar, för vi har svinkul, eftersom F är så förbannad, så vi börjar gapskratta. Och eftersom F är förbannad, I svarade väldigt vänligt, trevligt m.m och vi bara gapskrattar så börjar matteläraren också skratta. Vi har rätt kul ibland. Varför stava rätt när man kan stava fel? 15 dec, 2017 16:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Hade rätt najs mattelektion idag. Utöver att jag pratade om terroristattacker med I så fanns det en kul sak till. F hade inte tagit sin Adhd medicin idag. I vanliga fall brukar hon vara förbannad på det mesta. Idag var hon helt förbbanad på allt och alla. Hon var förbannad hela matten, och när hon typ skäller ut läraren av ingen anlidning(jag brukar också argumentera med lärare, av en anledning dock) och har gjort det i tio minuter så håller jag med henne om en del av en sak hon sagt, så jag säger det till I, och där börjar det roliga. För I svarar; "Men du kan ju inte försvara F" "Juste, man kan ju inte försvara henne"(för att alla hatar henne när hon är på det humöret) Samtidigt gnäller F på, och läraren får utbrott. "NI ÄR BARA SJUTTON ELEVER" Och jag svarar lite lugnt och trevligt: "Fast idag är ju massor sjuka, så vi är inte ens sjutton" Samtidigt ser jag i ögonvrån hur W viskar till F. Och F blänger argt på mig. "Vad sa du om mig nyss?!?" "Hon sa att det är massor som är sjuka idag, så vi är inte ens sjutton" svarar I, som mycket väl vet vad F syftade på. Och hans ögon glittrar, för vi har svinkul, eftersom F är så förbannad, så vi börjar gapskratta. Och eftersom F är förbannad, I svarade väldigt vänligt, trevligt m.m och vi bara gapskrattar så börjar matteläraren också skratta. Vi har rätt kul ibland. Menar din lärare att det är jobbigt med sjutton elever? Det finns lärare som har 30 elever i ett klassrum.... 15 dec, 2017 17:45 |
|
Scorperion
Elev |
15 dec, 2017 17:56 |
|
Frivolt
Elev |
Har balkongdörren öppen för att katten skulle få gå ut. Men hon är inte ute.
Borde stänga den, och värma mat (färdigmat ♥ ) men kan inte röra på mig för min katt sover på mina fötter ! Så jag får väl äta chips ett tag till då ;P 15 dec, 2017 17:56 |
|
Rupert
Elev |
Skrivet av Frivolt: Har balkongdörren öppen för att katten skulle få gå ut. Men hon är inte ute. Borde stänga den, och värma mat (färdigmat ♥ ) men kan inte röra på mig för min katt sover på mina fötter ! Så jag får väl äta chips ett tag till då ;P Lyllo dig Har inte ens katt Mest för att jag hatar: Spoiler: Tryck här för att visa!
15 dec, 2017 18:00 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: vi är 32 i min klass och i nollan var vi 43 eleverSkrivet av Tonks/Luna: Hade rätt najs mattelektion idag. Utöver att jag pratade om terroristattacker med I så fanns det en kul sak till. F hade inte tagit sin Adhd medicin idag. I vanliga fall brukar hon vara förbannad på det mesta. Idag var hon helt förbbanad på allt och alla. Hon var förbannad hela matten, och när hon typ skäller ut läraren av ingen anlidning(jag brukar också argumentera med lärare, av en anledning dock) och har gjort det i tio minuter så håller jag med henne om en del av en sak hon sagt, så jag säger det till I, och där börjar det roliga. För I svarar; "Men du kan ju inte försvara F" "Juste, man kan ju inte försvara henne"(för att alla hatar henne när hon är på det humöret) Samtidigt gnäller F på, och läraren får utbrott. "NI ÄR BARA SJUTTON ELEVER" Och jag svarar lite lugnt och trevligt: "Fast idag är ju massor sjuka, så vi är inte ens sjutton" Samtidigt ser jag i ögonvrån hur W viskar till F. Och F blänger argt på mig. "Vad sa du om mig nyss?!?" "Hon sa att det är massor som är sjuka idag, så vi är inte ens sjutton" svarar I, som mycket väl vet vad F syftade på. Och hans ögon glittrar, för vi har svinkul, eftersom F är så förbannad, så vi börjar gapskratta. Och eftersom F är förbannad, I svarade väldigt vänligt, trevligt m.m och vi bara gapskrattar så börjar matteläraren också skratta. Vi har rätt kul ibland. Menar din lärare att det är jobbigt med sjutton elever? Det finns lärare som har 30 elever i ett klassrum.... 15 dec, 2017 18:12 |
|
Rupert
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Borttagen: vi är 32 i min klass och i nollan var vi 43 elever Skrivet av Tonks/Luna: Hade rätt najs mattelektion idag. Utöver att jag pratade om terroristattacker med I så fanns det en kul sak till. F hade inte tagit sin Adhd medicin idag. I vanliga fall brukar hon vara förbannad på det mesta. Idag var hon helt förbbanad på allt och alla. Hon var förbannad hela matten, och när hon typ skäller ut läraren av ingen anlidning(jag brukar också argumentera med lärare, av en anledning dock) och har gjort det i tio minuter så håller jag med henne om en del av en sak hon sagt, så jag säger det till I, och där börjar det roliga. För I svarar; "Men du kan ju inte försvara F" "Juste, man kan ju inte försvara henne"(för att alla hatar henne när hon är på det humöret) Samtidigt gnäller F på, och läraren får utbrott. "NI ÄR BARA SJUTTON ELEVER" Och jag svarar lite lugnt och trevligt: "Fast idag är ju massor sjuka, så vi är inte ens sjutton" Samtidigt ser jag i ögonvrån hur W viskar till F. Och F blänger argt på mig. "Vad sa du om mig nyss?!?" "Hon sa att det är massor som är sjuka idag, så vi är inte ens sjutton" svarar I, som mycket väl vet vad F syftade på. Och hans ögon glittrar, för vi har svinkul, eftersom F är så förbannad, så vi börjar gapskratta. Och eftersom F är förbannad, I svarade väldigt vänligt, trevligt m.m och vi bara gapskrattar så börjar matteläraren också skratta. Vi har rätt kul ibland. Menar din lärare att det är jobbigt med sjutton elever? Det finns lärare som har 30 elever i ett klassrum.... Vi är tjugoåtta men det känns som tretusen
15 dec, 2017 18:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Vi är 19 i min klass.Skrivet av Borttagen: vi är 32 i min klass och i nollan var vi 43 elever Skrivet av Tonks/Luna: Hade rätt najs mattelektion idag. Utöver att jag pratade om terroristattacker med I så fanns det en kul sak till. F hade inte tagit sin Adhd medicin idag. I vanliga fall brukar hon vara förbannad på det mesta. Idag var hon helt förbbanad på allt och alla. Hon var förbannad hela matten, och när hon typ skäller ut läraren av ingen anlidning(jag brukar också argumentera med lärare, av en anledning dock) och har gjort det i tio minuter så håller jag med henne om en del av en sak hon sagt, så jag säger det till I, och där börjar det roliga. För I svarar; "Men du kan ju inte försvara F" "Juste, man kan ju inte försvara henne"(för att alla hatar henne när hon är på det humöret) Samtidigt gnäller F på, och läraren får utbrott. "NI ÄR BARA SJUTTON ELEVER" Och jag svarar lite lugnt och trevligt: "Fast idag är ju massor sjuka, så vi är inte ens sjutton" Samtidigt ser jag i ögonvrån hur W viskar till F. Och F blänger argt på mig. "Vad sa du om mig nyss?!?" "Hon sa att det är massor som är sjuka idag, så vi är inte ens sjutton" svarar I, som mycket väl vet vad F syftade på. Och hans ögon glittrar, för vi har svinkul, eftersom F är så förbannad, så vi börjar gapskratta. Och eftersom F är förbannad, I svarade väldigt vänligt, trevligt m.m och vi bara gapskrattar så börjar matteläraren också skratta. Vi har rätt kul ibland. Menar din lärare att det är jobbigt med sjutton elever? Det finns lärare som har 30 elever i ett klassrum.... 15 dec, 2017 18:24 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen