Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24792 24793 24794 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Matilda weasley
Elev

Avatar


Jag byggde en snögubbe idag

Jag är jag, det är inte du :P https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F57e8999c49956bb29eebe70931704396%2Ftumblr_o7ow9t5suP1uusboho1_500.gif

14 dec, 2017 21:54

Obliviate_
Elev

Avatar

+1


"Googla ditt namn följt av marvel comics och posta första bilden"

.... Min är en bild på en man som brinner med texten "Man without hope"

14 dec, 2017 22:02

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
"Googla ditt namn följt av marvel comics och posta första bilden"

.... Min är en bild på en man som brinner med texten "Man without hope"

Jag hittade en vampyr som ströp någon och hade vitt hår. Haha, jag är en vampyr som gillar att strypa så det var konstigt xD

14 dec, 2017 22:34

Borttagen

Avatar


..
Min hade både ".. go to hell with your bag of sins", "crap pile of a father.." x vackra svordomar, aggressivt i sann marvel-anda.. )
Jag.. måste få se "Logan."..snart.)

Skrivet av Obliviate_:
"Googla ditt namn följt av marvel comics och posta första bilden"

.... Min är en bild på en man som brinner med texten "Man without hope"

14 dec, 2017 22:43

mitchan
Lärare

Avatar

+1


kom just att tänka på i högstadiet när mina lärare sa åt min skolbibliotekarie att inte låta mig låna fantasyböcker för att dom tyckte det var lämpligare för mig att läsa om normala tonåringar så att jag kanske också skulle bli en normal tonåring

if they could only see me now.... ♥ mina senaste inköpta böcker är nonfictions som handlar om bland annat cirkusfreaks, konspirationsteorier, grave robbing, historiska medicinska foton, och hur man fejkar sin egen död.... och jag bor i en husvagn, undviker fortfarande människor, och stoppar upp djur varje dag. ...och ändå läste jag faktiskt den dåliga boken dom gav mig när jag egentligen ville läsa om hp5!!
turns out, dåliga tonårsböcker hindrar inte folk från att bli skummis-eremiter
hahaha

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.imgur.com%2FnCJQaRV.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi0.wp.com%2Fpunishedbacklog.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2019%2F09%2Ftumblr_static_5t79fc1kntcssk8kgss4scg8g_640_v2.gif

14 dec, 2017 23:26

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Jag sitter i ett sånt där dilemma nu. Borde sova men julkalendern går att öppna snart så vet inte vad jag ska välja. Sova eller mugglis?

14 dec, 2017 23:47

Borttagen

Avatar



... lärarna borde ju stoppas upp.)
Vilka djur har du fått göra.. än så länge..?

Skrivet av mitchan:
kom just att tänka på i högstadiet när mina lärare sa åt min skolbibliotekarie att inte låta mig låna fantasyböcker för att dom tyckte det var lämpligare för mig att läsa om normala tonåringar så att jag kanske också skulle bli en normal tonåring

if they could only see me now.... ♥ mina senaste inköpta böcker är nonfictions som handlar om bland annat cirkusfreaks, konspirationsteorier, grave robbing, historiska medicinska foton, och hur man fejkar sin egen död.... och jag bor i en husvagn, undviker fortfarande människor, och stoppar upp djur varje dag. ...och ändå läste jag faktiskt den dåliga boken dom gav mig när jag egentligen ville läsa om hp5!!
turns out, dåliga tonårsböcker hindrar inte folk från att bli skummis-eremiter
hahaha

14 dec, 2017 23:51

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Jag sitter i ett sånt där dilemma nu. Borde sova men julkalendern går att öppna snart så vet inte vad jag ska välja. Sova eller mugglis?
Jag har mina kläder från skolan på mig och väntar xD

14 dec, 2017 23:51

Skyfall
Elev

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Jag sitter i ett sånt där dilemma nu. Borde sova men julkalendern går att öppna snart så vet inte vad jag ska välja. Sova eller mugglis?

Mugglis!! Hade jag valt iallafall, bara sju minuter kvar ju

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FrgHhWRnQAeAbCENCAF%2Fgiphy.gif

14 dec, 2017 23:53

Frivolt
Elev

Avatar


Sitter o kollar på Sunes Jul xD Den är så jäkla bra !!! Men man märker att den ALDRIG hade fått sändas idag xD Det hade väl blivit ramaskri och SVT hade väl stämts Haha xD

15 dec, 2017 00:00

1 2 3 ... 24792 24793 24794 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.