@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Somebody rädda mig från verkligheten same! önskar typ att mugglis var en riktig plats, som man kunde åka till efter skolan och träffa alla Känns bokstavligen som att jag bor här redan tills jag kommer på att det finns ett trist liv utanför Japp, detta borde vara en riktig plats
14 dec, 2017 16:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Det sjuuuuuukaste är att jag toppat med A i betyg i flertalet ASSVÅRA kurser vi hittills haft på Universitetet. Detta hade ALDRIG hänt strax efter gymnasiet.
Så äckligt jäkla slytherin-stolt över mig själv! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 dec, 2017 17:17 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Kintsugi: Det sjuuuuuukaste är att jag toppat med A i betyg i flertalet ASSVÅRA kurser vi hittills haft på Universitetet. Detta hade ALDRIG hänt strax efter gymnasiet. Så äckligt jäkla slytherin-stolt över mig själv! Bra jobbat! ✩✩✩ 14 dec, 2017 17:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Det sjuuuuuukaste är att jag toppat med A i betyg i flertalet ASSVÅRA kurser vi hittills haft på Universitetet. Detta hade ALDRIG hänt strax efter gymnasiet. Så äckligt jäkla slytherin-stolt över mig själv! Gratulerar! 14 dec, 2017 17:48 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: Grattis! Det sjuuuuuukaste är att jag toppat med A i betyg i flertalet ASSVÅRA kurser vi hittills haft på Universitetet. Detta hade ALDRIG hänt strax efter gymnasiet. Så äckligt jäkla slytherin-stolt över mig själv! Slytherin stolthet är det bästa som finns 14 dec, 2017 18:02 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Skrivet av Ella01: Skrivet av Kintsugi: Det sjuuuuuukaste är att jag toppat med A i betyg i flertalet ASSVÅRA kurser vi hittills haft på Universitetet. Detta hade ALDRIG hänt strax efter gymnasiet. Så äckligt jäkla slytherin-stolt över mig själv! Bra jobbat! Skrivet av Borttagen: Gratulerar! Skrivet av Borttagen: Grattis! Slytherin stolthet är det bästa som finns Taaack hörrni! ♥ Nu kan man nästan ta jullov. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 14 dec, 2017 18:27 |
|
Scorperion
Elev |
14 dec, 2017 18:34 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Scorperion: En bra värld visst!Åt chips idag för första gången på jättelänge och det var som att komma in i en ny värld
14 dec, 2017 19:05 |
|
LunaLovegood1
Elev |
skrev ett tal på cirka 40 minuter be proud guys!!! har alltså kortat ner min lista på hur många skoluppgifter jag har kvar detta år till ungefär hälften idag, be proud please (från 9 till kanske 4-5? fett bra är jag)
14 dec, 2017 19:08 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Jag behöver verkligen sova. Drömde en dröm om att Vildvittra blev utnämnd till Prefekthjälp, en person som skulle hjälpa prefekterna med mindre uppgifter enligt drömmen. Det stod på första sidan.
" Vår nya prefekthjälp är här för att hjälpa mugglis, hon kan bara ge poäng men hon kan även dra AV" men Dragon Fantasy valde att bli ond och dra av poäng av alla elevhem till och med Slytherin. Har ingen aning vad som pågick Trodde seriöst att det var på riktigt, vaknade och gick in på mugglis för att gratta men istället möttes jag av det vanliga meddelandet. Mugglis hemsöker mig 14 dec, 2017 19:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen