@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Och jag kan ju sova och så : ))) Herre jösses, måste va jättesent hemma ju!! Jopp - 03:19 : )))) haha, och jag är svintrött här... 21:19 xD =) - just like themarauder 14 dec, 2017 03:19 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Och jag kan ju sova och så : ))) Herre jösses, måste va jättesent hemma ju!! Jopp - 03:19 : )))) haha, och jag är svintrött här... 21:19 xD Haha xD jaa jag borde försöka sova igen xD se om det går bättre nu x) Du kanske har lite svensk tid inom dig? ;p 14 dec, 2017 03:27 |
|
DemonVing
Elev |
Köpte nyss en grävling skalle.. för 10 G ^^
Vilket kap! =D 14 dec, 2017 06:36 |
|
Alva e
Elev |
14 dec, 2017 08:26 |
|
Zora
Elev |
14 dec, 2017 08:42 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av The Noble Lion: Alltså det sjukaste hände idag. Hittade mig själv på google maps! Kollade runt lite i området där jag bor och så helt plötsligt sitter jag där, 15-åriga lilla Amanda. Därför man alltid ska ta sig en extra titt i spegeln innan man går ut! Google kan ta en permanent selfie som förblir en representation av dig i 6 år!!!! :o hehehe Ja alltså man hade kunnat sett bättre ut heheh, tur att de blurrar ansiktena i alla fall Skrivet av Alva e: Jag ska till Nya Zeeland Neeeeej, verkligen vackraste landet!! Var i Nya Zeeland ska du?
14 dec, 2017 11:22 |
|
Solkatten
Elev |
Igår hade mycket av snön försvunnit men nu snöar det igen. Jag hoppas verkligen att vi faktiskt får snö till julafton år! Det är ju faktiskt inte helt omöjligt nu...! I vanliga fall brukar vi typ inte ha någon snö nu liksom. Finns dock en stor risk att allt regnar bort...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 14 dec, 2017 13:50 |
|
Frivolt
Elev |
Tidigare idag snöade det ! Nu regnar det
14 dec, 2017 15:58 |
|
Scorperion
Elev |
14 dec, 2017 16:38 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Scorperion: Somebody rädda mig från verkligheten same! önskar typ att mugglis var en riktig plats, som man kunde åka till efter skolan och träffa alla 14 dec, 2017 16:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen