Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

The Percy Jackson club

Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club

1 2 3 ... 2478 2479 2480 ... 3568 3569 3570
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Alltså jag är så glad att ingen shippar mig med någon mugglis. Men jag är nyfiken shippar någon mig med en mugglis?

Hmm........ JAG SHIPPAR DIG MED MARTHA!

Belluna tonks?( inget illa menat) men jag och Martha Ugglar nästan aldrig så jag vet inte vad du fick det från.

Jag bara tog en random människa xD TENAAAAA!

Alltså jag ser Tena som en syster och hon är världens coolaste människa och hon är min vän

Jag vet! MERLIN D?=

21 jul, 2017 20:54

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Alltså jag är så glad att ingen shippar mig med någon mugglis. Men jag är nyfiken shippar någon mig med en mugglis?

Hmm........ JAG SHIPPAR DIG MED MARTHA!

Belluna tonks?( inget illa menat) men jag och Martha Ugglar nästan aldrig så jag vet inte vad du fick det från.

Jag bara tog en random människa xD TENAAAAA!

Alltså jag ser Tena som en syster och hon är världens coolaste människa och hon är min vän

Jag vet! MERLIN D?=

Menar du Mattias D?

21 jul, 2017 20:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Alltså jag är så glad att ingen shippar mig med någon mugglis. Men jag är nyfiken shippar någon mig med en mugglis?

Hmm........ JAG SHIPPAR DIG MED MARTHA!

Belluna tonks?( inget illa menat) men jag och Martha Ugglar nästan aldrig så jag vet inte vad du fick det från.

Jag bara tog en random människa xD TENAAAAA!

Alltså jag ser Tena som en syster och hon är världens coolaste människa och hon är min vän

Jag vet! MERLIN D?=

Menar du Mattias D?
nah
Ingen.......

21 jul, 2017 20:58

Tonks/Luna
Elev

Avatar

+1


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Alltså jag är så glad att ingen shippar mig med någon mugglis. Men jag är nyfiken shippar någon mig med en mugglis?

Hmm........ JAG SHIPPAR DIG MED MARTHA!

Belluna tonks?( inget illa menat) men jag och Martha Ugglar nästan aldrig så jag vet inte vad du fick det från.

Jag bara tog en random människa xD TENAAAAA!

Alltså jag ser Tena som en syster och hon är världens coolaste människa och hon är min vän

Hah! Hon sa att jag är coolast!
*räker ut tungan åt Ally*

Varför stava rätt när man kan stava fel?

21 jul, 2017 21:14

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Alltså jag är så glad att ingen shippar mig med någon mugglis. Men jag är nyfiken shippar någon mig med en mugglis?

Hmm........ JAG SHIPPAR DIG MED MARTHA!

Belluna tonks?( inget illa menat) men jag och Martha Ugglar nästan aldrig så jag vet inte vad du fick det från.

Jag bara tog en random människa xD TENAAAAA!

Alltså jag ser Tena som en syster och hon är världens coolaste människa och hon är min vän

Hah! Hon sa att jag är coolast!
*räker ut tungan åt Ally*


Ja där ser du . Sluta shippa oss

21 jul, 2017 21:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Alltså jag är så glad att ingen shippar mig med någon mugglis. Men jag är nyfiken shippar någon mig med en mugglis?

Hmm........ JAG SHIPPAR DIG MED MARTHA!

Belluna tonks?( inget illa menat) men jag och Martha Ugglar nästan aldrig så jag vet inte vad du fick det från.

Jag bara tog en random människa xD TENAAAAA!

Alltså jag ser Tena som en syster och hon är världens coolaste människa och hon är min vän

Hah! Hon sa att jag är coolast!
*räker ut tungan åt Ally*

jag är ingen människa

21 jul, 2017 21:15

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Alltså jag är så glad att ingen shippar mig med någon mugglis. Men jag är nyfiken shippar någon mig med en mugglis?

Hmm........ JAG SHIPPAR DIG MED MARTHA!

Belluna tonks?( inget illa menat) men jag och Martha Ugglar nästan aldrig så jag vet inte vad du fick det från.

Jag bara tog en random människa xD TENAAAAA!

Alltså jag ser Tena som en syster och hon är världens coolaste människa och hon är min vän

Hah! Hon sa att jag är coolast!
*räker ut tungan åt Ally*

jag är ingen människa

Men jag är coolare än dig ändå! Ellerhur Emma?

Varför stava rätt när man kan stava fel?

21 jul, 2017 21:15

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Alltså jag är så glad att ingen shippar mig med någon mugglis. Men jag är nyfiken shippar någon mig med en mugglis?

Hmm........ JAG SHIPPAR DIG MED MARTHA!

Belluna tonks?( inget illa menat) men jag och Martha Ugglar nästan aldrig så jag vet inte vad du fick det från.

Jag bara tog en random människa xD TENAAAAA!

Alltså jag ser Tena som en syster och hon är världens coolaste människa och hon är min vän

Hah! Hon sa att jag är coolast!
*räker ut tungan åt Ally*

jag är ingen människa

Men jag är coolare än dig ändå! Ellerhur Emma?

ledsen Al men Tena har rätt hon är helt klart coolast

21 jul, 2017 21:17

emma_grangergood
Elev

Avatar

+2


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Alltså jag är så glad att ingen shippar mig med någon mugglis. Men jag är nyfiken shippar någon mig med en mugglis?

Hmm........ JAG SHIPPAR DIG MED MARTHA!

Belluna tonks?( inget illa menat) men jag och Martha Ugglar nästan aldrig så jag vet inte vad du fick det från.

Jag bara tog en random människa xD TENAAAAA!

Alltså jag ser Tena som en syster och hon är världens coolaste människa och hon är min vän

Hah! Hon sa att jag är coolast!
*räker ut tungan åt Ally*

jag är ingen människa

Men jag är coolare än dig ändå! Ellerhur Emma?

Alla: *Använder massa smeknamn*
Jag: *Försöker febrilt memorera dem för att fatta vad folk pratar om*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F564x%2Fb1%2Fbc%2F45%2Fb1bc4514db82c10276d7130653586e68.jpg https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstatic2.hypable.com%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F07%2FHarry-Potter-Quote-Power.png

21 jul, 2017 21:18

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av emma_grangergood:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Alltså jag är så glad att ingen shippar mig med någon mugglis. Men jag är nyfiken shippar någon mig med en mugglis?

Hmm........ JAG SHIPPAR DIG MED MARTHA!

Belluna tonks?( inget illa menat) men jag och Martha Ugglar nästan aldrig så jag vet inte vad du fick det från.

Jag bara tog en random människa xD TENAAAAA!

Alltså jag ser Tena som en syster och hon är världens coolaste människa och hon är min vän

Hah! Hon sa att jag är coolast!
*räker ut tungan åt Ally*

jag är ingen människa

Men jag är coolare än dig ändå! Ellerhur Emma?

Alla: *Använder massa smeknamn*
Jag: *Försöker febrilt memorera dem för att fatta vad folk pratar om*

Du kommer lära dig så allas namn någon dag

Jag är Emma
den där coola figuren är Tena och vampyren heter Ally

21 jul, 2017 21:21

1 2 3 ... 2478 2479 2480 ... 3568 3569 3570

Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club

Du får inte svara på den här tråden.