@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
13 dec, 2017 18:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lazarus: Varför skaffa du dig inte en trollstav när du visste att du vunnit kaninjakten? xD...efter över ett år på mugglis med den här användaren har jag äntligen skaffat en trollstav 13 dec, 2017 18:35 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lazarus: ...efter över ett år på mugglis med den här användaren har jag äntligen skaffat en trollstav Det var typ det första jag köpte när jag skaffade mitt konto och hade råd haha. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2017 18:36 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Salem: hahhaa åh ♥ fint. Skrivet av mitchan: Skrivet av Serpent: på studenten blev jag utnämnd "klassens kadaverälskare" Igår blev jag tilldelad titeln som KLASSENS KNASIGASTE och vann en julgubbe av choklad. Klå det ni om ni kan. Jag blev "klassens skämt" på min... Men det ska tolkas på 2 sätt.... Roligare sätt att säga "Klassens clown" på dvs... :] på min student var det mostly folk jag sällan hängt med som delade ut "klassens..."-titlarna, så jag och mitt kompisgäng var slightly worried att vi skulle få astråkiga grejer... men vi blev kadaverälskare, game of thrones, skogsmulle och wikipedia - helt ok beskrivning av vårt squad ändå hahaha. "game of thrones" som min bästis fick var iofs en lite tråkig beskrivning av henne, men vi var bara glada att hon inte fick "tysk" som vi väntade oss hahah ♥ .,..vi var väldigt måna om att bli remembered som weirdos, så min titel var bäst ![]()
13 dec, 2017 18:36
Detta inlägg ändrades senast 2017-12-13 kl. 18:37
|
|
Solkatten
Elev |
Kollar på Luciamorgon då jag inte gjorde det imorse. Mysigt. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2017 18:37 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lazarus: Varför skaffa du dig inte en trollstav när du visste att du vunnit kaninjakten? xD ...efter över ett år på mugglis med den här användaren har jag äntligen skaffat en trollstav För att jag tyckte det var onödigt x) jag gav bort mitt pris om jag inte har fel, haha Jag har ju aldrig duellerat mycket, och skulle säkert bara lägga trollstaven bland "ägodelar" istället. Men nu blev jag sugen på att duellera Dessutom tycker jag det är jobbigt då jag inte ser vad det är för trollstav jag provar, så chansade lite här XD
13 dec, 2017 18:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lazarus: Japp, det gjorde du xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av Lazarus: Varför skaffa du dig inte en trollstav när du visste att du vunnit kaninjakten? xD ...efter över ett år på mugglis med den här användaren har jag äntligen skaffat en trollstav För att jag tyckte det var onödigt x) jag gav bort mitt pris om jag inte har fel, haha Jag har ju aldrig duellerat mycket, och skulle säkert bara lägga trollstaven bland "ägodelar" istället. Men nu blev jag sugen på att duellera Dessutom tycker jag det är jobbigt då jag inte ser vad det är för trollstav jag provar, så chansade lite här XD 13 dec, 2017 18:39 |
|
Solkatten
Elev |
Alltså det känns som att jag är den ända som har min trollstav. Har aldrig sett någon som har en liknande men alla andra har ju liksom samma trollstavar typ wtf. Tycker den är väldigt ful men vill inte byta heller haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2017 18:40 |
|
Zora
Elev |
13 dec, 2017 20:35 |
|
Scorperion
Elev |
Längtar så himla mycket till flipendo nu! Provade lite kläder idag för själva balen och det kommer bli en riktig Slytherin outfit kan jag lugnt säga! ^^ Funderar lite på att ha grönt läppstift också men det kanske inte passar när man ska äta och så...
13 dec, 2017 20:42 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen