@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Salem: Jag kommer mosa dig! Potatis? Alla som läser detta måste utmana mig på duell.. Man måste förlora 90000 gånger för att vinna 1. Eller vänta så säger man kanske inte?
13 dec, 2017 14:00 |
|
Borttagen
|
13 dec, 2017 14:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Kom på att jag fyller 20 nästa Söndag :O Fyller du år på julafton?? Japp (svenska julafton) 13 dec, 2017 14:13 |
|
Salem
Lärare |
13 dec, 2017 14:23 |
|
Frivolt
Elev |
Jag orkar verkligen inte kolla på musikhjälpen .... har skänkt 50 kr och det får va det !
Det är så tråkigt . ... 13 dec, 2017 14:32 |
|
Emmi
Prefekt |
Jag kan säga på rak arm nu att jag har 10(!!!!??)
Prov kvar i grundskolan sen ska jag inte heller gå gymnasiet..
13 dec, 2017 14:42 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Emmi: Jag kan säga på rak arm nu att jag har 10(!!!!??) Prov kvar i grundskolan sen ska jag inte heller gå gymnasiet.. Skööönt!!! Varför inte gymnasiet? :o ♥
13 dec, 2017 14:52 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Salem: Verkligen ingenting för mej, mina betyg fixar knappast det in dit hahahSkrivet av Emmi: Jag kan säga på rak arm nu att jag har 10(!!!!??) Prov kvar i grundskolan sen ska jag inte heller gå gymnasiet.. Skööönt!!! Varför inte gymnasiet? :o ♥ Ska gå antingen idrottsledare / nått inom media tror jag
13 dec, 2017 14:54 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Salem: Verkligen ingenting för mej, mina betyg fixar knappast det in dit hahahSkrivet av Emmi: Jag kan säga på rak arm nu att jag har 10(!!!!??) Prov kvar i grundskolan sen ska jag inte heller gå gymnasiet.. Skööönt!!! Varför inte gymnasiet? :o ♥ Ska gå antingen idrottsledare / nått inom media tror jag Gick inte heller gymnasiet, valde Axxell istället 13 dec, 2017 14:55 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Hedwig96: Ha kollat på Axxell & på practicum, YA e så skit så jag ska snabbt som sjutton härifrån hahahSkrivet av Emmi: Skrivet av Salem: Verkligen ingenting för mej, mina betyg fixar knappast det in dit hahahSkrivet av Emmi: Jag kan säga på rak arm nu att jag har 10(!!!!??) Prov kvar i grundskolan sen ska jag inte heller gå gymnasiet.. Skööönt!!! Varför inte gymnasiet? :o ♥ Ska gå antingen idrottsledare / nått inom media tror jag Gick inte heller gymnasiet, valde Axxell istället
13 dec, 2017 15:04 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen