@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Lazarus: Jag gör det, men antagligen bara för att jag sett den bilden på dig för någon dag sen x) Haha, du har ju mig på fb och insta, såå du har haft lite försprång med "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2017 23:14 |
|
Solkatten
Elev |
Mugglis: Sjung en vacker Lucia-sång!
Jag: Nope Mugglis: Du svarade rätt på den här frågan! Omfg. xDD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2017 00:10 |
|
Frivolt
Elev |
Kommer typ.....inte veta vem du är längre ;O Kommer sitta o undra vars du tog vägen, men sen inse att du va där hela tiden!! ;O (fin bild dock 13 dec, 2017 00:13 |
|
Solkatten
Elev |
Yay Clara är nattgäst på Musikhjälpen!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2017 00:20 |
|
Lunan95
Elev |
På dagens lucka hade jag kungligt roligt!
"Sankta Lucia, skänk mig en tia. Tian var trasig, lucian var knasig." Och den blev accepterad! HAHAHA! JAG DÖR! ![]()
"Statement begins..."
13 dec, 2017 00:30 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Lunan95: På dagens lucka hade jag kungligt roligt! "Sankta Lucia, skänk mig en tia. Tian var trasig, lucian var knasig." Och den blev accepterad! HAHAHA! JAG DÖR! Jag skrev "Staffan var en stalledräng, en tacos utan hjärna" x)
13 dec, 2017 00:34 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Lunan95: På dagens lucka hade jag kungligt roligt! "Sankta Lucia, skänk mig en tia. Tian var trasig, lucian var knasig." Och den blev accepterad! HAHAHA! JAG DÖR! Tänkte också skriva något sådant men jag bah skrev 'nope' och det fungerade hahah. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2017 00:34 |
|
Lunan95
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Lunan95: På dagens lucka hade jag kungligt roligt! "Sankta Lucia, skänk mig en tia. Tian var trasig, lucian var knasig." Och den blev accepterad! HAHAHA! JAG DÖR! Jag skrev "Staffan var en stalledräng, en tacos utan hjärna" x) Amen...AHAHAHA!
"Statement begins..."
13 dec, 2017 00:38 |
|
Solkatten
Elev |
Önskade en BTS låt till Musikhjälpen hihi *hoppas* xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 13 dec, 2017 00:43 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Hon fotade publiken nyss och jag råkade stå där.. 13 dec, 2017 01:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen