@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Fjalar: Inatt: Treorna på min skola har hyrt bussar och ska åka omkring och festa lussa hos sina lärare... Det blir kul. Hoppas jag. Helt sjukt egentligen, eftersom vi har skola som vanligt kl åtta imorgon xD Men den traditionen har funnits i evigheter. Idk hur länge, men minst 20 år i alla fall. o.o Gud vad jag skulle bli irriterad som lärare om de skulle förstöra min sömn xD Eller kanske inte om det sker en gång per år och lussa är fint, men ändå, haha xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2017 21:23 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Fjalar: Inatt: Treorna på min skola har hyrt bussar och ska åka omkring och festa lussa hos sina lärare... Det blir kul. Hoppas jag. Helt sjukt egentligen, eftersom vi har skola som vanligt kl åtta imorgon xD Men den traditionen har funnits i evigheter. Idk hur länge, men minst 20 år i alla fall. o.o Gud vad jag skulle bli irriterad som lärare om de skulle förstöra min sömn xD Eller kanske inte om det sker en gång per år och lussa är fint, men ändå, haha xD Tror inte att det kommer bli särskilt fint tho... Mer högljutt och glittrigt Cx Men vi kommer såklart bara åka till de lärare som har gett oss tillåtelse. Vissa tycker att det är lite kul 12 dec, 2017 21:37 |
|
Solkatten
Elev |
Innan var det stjärnklart men nu är hela himlen täckt med moln så man ser verkligen ingenting fan.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 dec, 2017 21:44 |
|
Lazarus
Prefekt |
12 dec, 2017 22:20 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Kom på att jag fyller 20 nästa Söndag :O Fyller du år på julafton?? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 dec, 2017 22:26 |
|
Vildvittra
Elev |
Känner ni igen mig? :O
(Trots profilbild xD) "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2017 22:49 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Ja namnet går inte att ta miste på men trodde att du aldrig skulle byta profilbild I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 12 dec, 2017 22:57 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Velma Dinkley: Ja namnet går inte att ta miste på men trodde att du aldrig skulle byta profilbild Haha, har den på prov tills jag saknar min gamla som jag haft sedan 2013 typ xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2017 22:59 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Velma Dinkley: Ja namnet går inte att ta miste på men trodde att du aldrig skulle byta profilbild Haha, har den på prov tills jag saknar min gamla som jag haft sedan 2013 typ xD Ett långt prov var det I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 12 dec, 2017 23:08 |
|
Lazarus
Prefekt |
12 dec, 2017 23:13 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen