@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Salem: haha alltså let the records show att lamslå är bäst ♥3 Skrivet av Vildvittra: Jag: Åh, Salem säljer en vacker mössa. Ser sedan att den är till mitchan...... Inte snällt! Haha Så nu är min fråga: Hur fick du en ravenclawmössa Salem? :O Hahah aw!! Har köpt 2 st!!! Men hon ville ha en väldigt badly så jag köpte en åt henne så hon ej missar den Lite faktiskt...
12 dec, 2017 20:58 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Annie Lupin Var hittade du den? O: Hittade den sparade med, plus länken Men tack ![]() Jag dubbelklicka på din profilbild xD Aha, haha xD Skrivet av mitchan: Skrivet av Salem: haha alltså let the records show att lamslå är bäst ♥3 Skrivet av Vildvittra: Jag: Åh, Salem säljer en vacker mössa. Ser sedan att den är till mitchan...... Inte snällt! Haha Så nu är min fråga: Hur fick du en ravenclawmössa Salem? :O Hahah aw!! Har köpt 2 st!!! Men hon ville ha en väldigt badly så jag köpte en åt henne så hon ej missar den Heja Lamslå friskt humör, det är det som susen gör. Ååååå, LAMSLÅ!!! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2017 21:01 |
|
Borttagen
|
Vildvittra Jag kommer aldrig känna igen dig xD
12 dec, 2017 21:02 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Emmi: haha åh, jag bytte också profilbilden jag haft sen 2013 recently, men det hade ju vart roligare att göra det 1 januari hahahah... Skrivet av Salem: jag funderar på att byta profilbild men vi får se vad det blir av, kanske 01-01-18? Jag menar Nytt år, ny profilbild? Skrivet av Emmi: Skrivet av Vildvittra: Hahah inte en chans att jag skulel de första halvåretOm jag skulle byta profilbild som jag haft sedan typ 2013, skulle folk känna igen mig? Haha xD Min profilbild är ju jag typ! Känenr inte igen Salemlängre, när jag såg ett inlägg han skrivit fatta jag inte vem som skrivit Hahah dör ja!! Gillar att förnya mig sj då och då hehe, skadar aldrig!! ![]()
12 dec, 2017 21:03 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vildvittra Jag kommer aldrig känna igen dig xD Haha xD Får se hur länge jag har den tills jag inte står ut och byter tillbaka xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2017 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Jag brukar stå ut i 1 månad typ xDSkrivet av Borttagen: Vildvittra Jag kommer aldrig känna igen dig xD Haha xD Får se hur länge jag har den tills jag inte står ut och byter tillbaka xD 12 dec, 2017 21:04 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2017 21:05 |
|
mitchan
Lärare |
HAHA ja exakt
![]()
12 dec, 2017 21:06 |
|
Fjalar
Elev |
Inatt: Treorna på min skola har hyrt bussar och ska åka omkring och festa lussa hos sina lärare... Det blir kul. Hoppas jag. Helt sjukt egentligen, eftersom vi har skola som vanligt kl åtta imorgon xD Men den traditionen har funnits i evigheter. Idk hur länge, men minst 20 år i alla fall. o.o
12 dec, 2017 21:13 |
|
Kintsugi
Prefekt |
12 dec, 2017 21:21 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen