@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Vildvittra: Hahah inte en chans att jag skulel de första halvåretOm jag skulle byta profilbild som jag haft sedan typ 2013, skulle folk känna igen mig? Haha xD Min profilbild är ju jag typ! Känenr inte igen Salemlängre, när jag såg ett inlägg han skrivit fatta jag inte vem som skrivit
12 dec, 2017 20:33 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Vildvittra: Hahah inte en chans att jag skulel de första halvåretOm jag skulle byta profilbild som jag haft sedan typ 2013, skulle folk känna igen mig? Haha xD Min profilbild är ju jag typ! Känenr inte igen Salemlängre, när jag såg ett inlägg han skrivit fatta jag inte vem som skrivit Hahah dör ja!! Gillar att förnya mig sj då och då hehe, skadar aldrig!! Också kul att förvirra folk lite..
12 dec, 2017 20:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Jag älskar din profilbild! Så grön, så duOm jag skulle byta profilbild som jag haft sedan typ 2013, skulle folk känna igen mig? Haha xD Min profilbild är ju jag typ! 12 dec, 2017 20:35 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Salem: jag funderar på att byta profilbild men vi får se vad det blir av, kanske 01-01-18? Jag menar Nytt år, ny profilbild?Skrivet av Emmi: Skrivet av Vildvittra: Hahah inte en chans att jag skulel de första halvåretOm jag skulle byta profilbild som jag haft sedan typ 2013, skulle folk känna igen mig? Haha xD Min profilbild är ju jag typ! Känenr inte igen Salemlängre, när jag såg ett inlägg han skrivit fatta jag inte vem som skrivit Hahah dör ja!! Gillar att förnya mig sj då och då hehe, skadar aldrig!!
12 dec, 2017 20:37 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Emmi: Skrivet av Vildvittra: Hahah inte en chans att jag skulel de första halvåretOm jag skulle byta profilbild som jag haft sedan typ 2013, skulle folk känna igen mig? Haha xD Min profilbild är ju jag typ! Känenr inte igen Salemlängre, när jag såg ett inlägg han skrivit fatta jag inte vem som skrivit Hahah dör ja!! Gillar att förnya mig sj då och då hehe, skadar aldrig!! Också kul att förvirra folk lite.. Haha xD Lite kul att göra det bara därför, att förvirra folk! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Jag älskar din profilbild! Så grön, så du Om jag skulle byta profilbild som jag haft sedan typ 2013, skulle folk känna igen mig? Haha xD Min profilbild är ju jag typ! Tack ♥ Älskar den med, men man kan alltid byta tillbaka Om jag har den sparad vill säga :O "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2017 20:38 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Salem: Skrivet av Emmi: Skrivet av Vildvittra: Hahah inte en chans att jag skulel de första halvåretOm jag skulle byta profilbild som jag haft sedan typ 2013, skulle folk känna igen mig? Haha xD Min profilbild är ju jag typ! Känenr inte igen Salemlängre, när jag såg ett inlägg han skrivit fatta jag inte vem som skrivit Hahah dör ja!! Gillar att förnya mig sj då och då hehe, skadar aldrig!! Också kul att förvirra folk lite.. Haha xD Lite kul att göra det bara därför, att förvirra folk! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Jag älskar din profilbild! Så grön, så du Om jag skulle byta profilbild som jag haft sedan typ 2013, skulle folk känna igen mig? Haha xD Min profilbild är ju jag typ! Tack ♥ Älskar den med, men man kan alltid byta tillbaka Om jag har den sparad vill säga :O Nu har du chansen att spara den 12 dec, 2017 20:39 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Om jag skulle byta profilbild som jag haft sedan typ 2013, skulle folk känna igen mig? Haha xD Min profilbild är ju jag typ! Samma här, vill byta så den passar luvan, och passar mig, Åandra siden ör den jag! Varför stava rätt när man kan stava fel? 12 dec, 2017 20:53 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2017 20:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Annie Lupin Var hittade du den? O: Hittade den sparade med, plus länken Men tack ![]() Jag dubbelklicka på din profilbild xD 12 dec, 2017 20:55 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Salem: haha alltså let the records show att lamslå är bäst ♥3 Skrivet av Vildvittra: Jag: Åh, Salem säljer en vacker mössa. Ser sedan att den är till mitchan...... Inte snällt! Haha Så nu är min fråga: Hur fick du en ravenclawmössa Salem? :O Hahah aw!! Har köpt 2 st!!! Men hon ville ha en väldigt badly så jag köpte en åt henne så hon ej missar den ![]()
12 dec, 2017 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen