@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Vildvittra: Jag: Åh, Salem säljer en vacker mössa. Ser sedan att den är till mitchan...... Inte snällt! Haha Så nu är min fråga: Hur fick du en ravenclawmössa Salem? :O Hahah aw!! Har köpt 2 st!!! Men hon ville ha en väldigt badly så jag köpte en åt henne så hon ej missar den
12 dec, 2017 20:18 |
|
Scorperion
Elev |
12 dec, 2017 20:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Kom på att jag fyller 20 nästa Söndag :O Grattis i förskott! ♥ Tack ♥ 12 dec, 2017 20:19 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Tonks/Luna: Hahhah fast vårt shipnamn kan ju nt låta bar? Emvig?Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: hej ska vi bli partenrs hahah Jag blir shippad med fel människa! Kan någon bli ihopp med mig bara för att förstöra det shippet? Jas! Den andra som svarade har jag knappt prata med, så jag får väl göra slut med henne...
12 dec, 2017 20:20 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: Hahhah fast vårt shipnamn kan ju nt låta bar? Emvig? Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: hej ska vi bli partenrs hahah Jag blir shippad med fel människa! Kan någon bli ihopp med mig bara för att förstöra det shippet? Jas! Den andra som svarade har jag knappt prata med, så jag får väl göra slut med henne... De har redan bestämt det i sc chatten tror jag... Heddi? Varför stava rätt när man kan stava fel? 12 dec, 2017 20:21 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: Hahhah fast vårt shipnamn kan ju nt låta bar? Emvig? Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: hej ska vi bli partenrs hahah Jag blir shippad med fel människa! Kan någon bli ihopp med mig bara för att förstöra det shippet? Jas! Den andra som svarade har jag knappt prata med, så jag får väl göra slut med henne... emvig var väl mitt och hedvigs enligt ally? xD 12 dec, 2017 20:21 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Vildvittra: Jag: Åh, Salem säljer en vacker mössa. Ser sedan att den är till mitchan...... Inte snällt! Haha Så nu är min fråga: Hur fick du en ravenclawmössa Salem? :O Hahah aw!! Har köpt 2 st!!! Men hon ville ha en väldigt badly så jag köpte en åt henne så hon ej missar den Aha, på så vis. Då förstår jag! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2017 20:22 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Tonks/Luna: Vad har jag missat?.. Min telefon e död heh.. xDSkrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: Hahhah fast vårt shipnamn kan ju nt låta bar? Emvig? Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: hej ska vi bli partenrs hahah Jag blir shippad med fel människa! Kan någon bli ihopp med mig bara för att förstöra det shippet? Jas! Den andra som svarade har jag knappt prata med, så jag får väl göra slut med henne... De har redan bestämt det i sc chatten tror jag... Heddi?
12 dec, 2017 20:22 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: Vad har jag missat?.. Min telefon e död heh.. xD Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: Hahhah fast vårt shipnamn kan ju nt låta bar? Emvig? Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: hej ska vi bli partenrs hahah Jag blir shippad med fel människa! Kan någon bli ihopp med mig bara för att förstöra det shippet? Jas! Den andra som svarade har jag knappt prata med, så jag får väl göra slut med henne... De har redan bestämt det i sc chatten tror jag... Heddi? Ja... Inte så mycket! Varför stava rätt när man kan stava fel? 12 dec, 2017 20:25 |
|
Vildvittra
Elev |
Om jag skulle byta profilbild som jag haft sedan typ 2013, skulle folk känna igen mig?
Haha xD Min profilbild är ju jag typ! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2017 20:31 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen