@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Zora: Skrivet av Vildvittra: hehe vet hur det var XD fattade inte heller själv fast mitt på mobilen och jag bara vad händer? sen bara oj det e snöbollar Undrade varför det hela tiden kom upp. "Blockerat popup fönster." Nu förstår jag att det är alla snöbollar, undrade just varför jag inte fått några alls, haha xD Precis och denna dator är ny sedan förra året och tänkte inte alls på det då det funkade på den förra xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2017 20:07 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Tonks/Luna: hej ska vi bli partenrs hahahJag blir shippad med fel människa! Kan någon bli ihopp med mig bara för att förstöra det shippet? Annie Lupin, du förstör frost för dej själv. SÅ sjukt dåligt..
12 dec, 2017 20:07 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Samma här Skrivet av Zora: Skrivet av Vildvittra: hehe vet hur det var XD fattade inte heller själv fast mitt på mobilen och jag bara vad händer? sen bara oj det e snöbollar Undrade varför det hela tiden kom upp. "Blockerat popup fönster." Nu förstår jag att det är alla snöbollar, undrade just varför jag inte fått några alls, haha xD Precis och denna dator är ny sedan förra året och tänkte inte alls på det då det funkade på den förra xD ![]()
12 dec, 2017 20:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Haha, orkade inte se den så kollar nu på HP xDAnnie Lupin, du förstör frost för dej själv. SÅ sjukt dåligt.. 12 dec, 2017 20:11 |
|
Klaestron
Elev |
12 dec, 2017 20:11 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Filmer på finska är så.. Äääh de är skitdåligaSkrivet av Emmi: Haha, orkade inte se den så kollar nu på HP xD Annie Lupin, du förstör frost för dej själv. SÅ sjukt dåligt.. Fast imorn i skolan ska vi ha ett fakn finskt luciatå & vårat ska gå till de finska högtsadiet brevid typ De e gsk mindfuck varför..?
12 dec, 2017 20:12 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Jag och mina vänner sitter och planerar hur vi ska kidnappa vår andra vän på hennes födelsedag och ha en slags fest för henne eller något
12 dec, 2017 20:12 |
|
Vildvittra
Elev |
Jag: Åh, Salem säljer en vacker mössa.
Ser sedan att den är till mitchan...... Inte snällt! Haha Så nu är min fråga: Hur fick du en ravenclawmössa Salem? :O "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 12 dec, 2017 20:14 |
|
Borttagen
|
Kom på att jag fyller 20 nästa Söndag :O
12 dec, 2017 20:15 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Tonks/Luna: hej ska vi bli partenrs hahahJag blir shippad med fel människa! Kan någon bli ihopp med mig bara för att förstöra det shippet? Annie Lupin, du förstör frost för dej själv. SÅ sjukt dåligt.. Jas! Den andra som svarade har jag knappt prata med, så jag får väl göra slut med henne... Varför stava rätt när man kan stava fel? 12 dec, 2017 20:16 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen