@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Latmask
Elev |
det är roligt när det sker omorganiseringar inom företaget som ska "göra allt mycket bättre" men istället håller alla på att stressa ihjäl sig och ingen får ledigt under jul.
(sry jag är mest bara här för att vara arg) 12 dec, 2017 18:00 |
|
Borttagen
|
12 dec, 2017 18:07 |
|
LunaLovegood123
Elev |
right du sa det, den är skitcool 12 dec, 2017 18:08 |
|
Beben
Elev |
12 dec, 2017 18:09 |
|
Borttagen
|
Jupp! Jag ska imorgon ha på mig den i skolan och skryta om att jag har snyggare klockor än de! Sedan säga att gamla klockor som de här är coolare än moderna!
12 dec, 2017 18:10 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jupp! Jag ska imorgon ha på mig den i skolan och skryta om att jag har snyggare klockor än de! Sedan säga att gamla klockor som de här är coolare än moderna! hade en gyllene kvick klocka, den gick sönder 12 dec, 2017 18:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Om visarna går sönder på den här tänker jag ändå ha den för den är ändå cool att ha i fickan eller halsenSkrivet av Borttagen: Jupp! Jag ska imorgon ha på mig den i skolan och skryta om att jag har snyggare klockor än de! Sedan säga att gamla klockor som de här är coolare än moderna! hade en gyllene kvick klocka, den gick sönder 12 dec, 2017 18:12 |
|
Scorperion
Elev |
12 dec, 2017 18:43 |
|
Borttagen
|
Idag körde taxin ner i diket
Det gick som tur bra! 12 dec, 2017 18:54 |
|
themarauder
Lärare |
Skrivet av Borttagen: Idag körde taxin ner i diket Det gick som tur bra! Nej men fy :O !! Satt du i taxin?? ♥ =) - just like themarauder 12 dec, 2017 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen