@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Alva e: Vad kul!♥3 Grattis?!Min klass ska vara med i Vi i femman, och jag är en av dom som ska vara med i radio och sånt
12 dec, 2017 16:31 |
|
Salem
Lärare |
12 dec, 2017 16:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alva e: Min klass ska vara med i Vi i femman, och jag är en av dom som ska vara med i radio och sånt Kul, vår klass kom tyvärr inte vidare 12 dec, 2017 16:34 |
|
Emmi
Prefekt |
Det är jul nästa vecka.?
Skrivet av Salem: Ååhh Frozen.. ♥3 mpste se den pånytt nån dag. Älskar den filmen!När man sitter och gråter till Frozen..
12 dec, 2017 16:56 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Emmi: Det är jul nästa vecka.? Skrivet av Salem: Ååhh Frozen.. ♥3 mpste se den pånytt nån dag. Älskar den filmen! När man sitter och gråter till Frozen.. Så fantastiskt bra!!!
12 dec, 2017 16:57 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Salem: Jaa! Och låtarna.. Har dem fakist i en spellista hahahaSkrivet av Emmi: Det är jul nästa vecka.? Skrivet av Salem: Ååhh Frozen.. ♥3 mpste se den pånytt nån dag. Älskar den filmen! När man sitter och gråter till Frozen.. Så fantastiskt bra!!! Man får sån "fiilis" av disney låtar!
12 dec, 2017 16:58 |
|
Borttagen
|
12 dec, 2017 17:06 |
|
Viloss
Elev |
Jag kom hem för ett tags sen från skolan men våran taxi körde i diket så vi fick vänta hos en kompis som också var med i taxin det var inte så rolig för vi kom hem typ vid 4
12 dec, 2017 17:21 |
|
Solkatten
Elev |
Åh det är verkligen stjärnklart ute!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 dec, 2017 17:45 |
|
Alva e
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Alva e: Min klass ska vara med i Vi i femman, och jag är en av dom som ska vara med i radio och sånt Kul, vår klass kom tyvärr inte vidare ![]()
12 dec, 2017 17:57 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen