@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av themarauder: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Signe tha toast: Okej, behöver hjälp med dagens lucka.. (torr jag vet svaret men har bara en gissning kvar så vågar inte..) 2017 - 6 Spoiler: Tryck här för att visa! Ååh, jag minns den ♥ tror det var mitt första år som prefekt..! Fint :,) jag va inte ens medlem då (Eller ja egentligen va jag det. Med en användare jag totalt glömde bort att jag hade xD men den är borttagen för längesen då den 1. Va i fel elevhem och 2. Hade ett namn jag absolut inte gillade xD (varför jag hade det användarnamnet är ju en bra fråga dock xD )) 12 dec, 2017 02:00 |
|
Kram Potter
Elev |
Kolla här! Ni kan hitta de nyaste sakerna på mugglis billigt!
12 dec, 2017 07:35 |
|
Klaestron
Elev |
Åh, nu har jag både en virtuell och en fysisk ravenclawmössa!
Dessutom har det snöat en massa i Linköping inatt, jag är så nöjd!
12 dec, 2017 08:45 |
|
Velma Dinkley
Elev |
Köper jul 2011 och 2012 för 250 galioner alltså 125 galioner styck
I Love Zuko more than i fear You - Mai / Vila i frid Cameron Boyce 28 Maj 1999-6 Juli 2019/"...and remember: creativity is meant to be free. Just let it flow." - Jonna Jinton/ rest in pece violet flowergarden 1999-2023 january 17 12 dec, 2017 08:48 |
|
Borttagen
|
Hehe är i skolan och ska egentligen jobba svenska fast är inne på Mugglis
12 dec, 2017 10:26 |
|
Jullan bullan
Elev |
Varför ska det vara så komplicerat med kärlek för? Varför kan inte kärlek vara en lätt grej?
Teen Wolf<3<3 12 dec, 2017 14:52 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Zora: *2 days later..*Skrivet av Beben: haha så e det XD jag gör et av vana sen grundskolan och gymansietiden med 3 st med samma nman xDSkrivet av Zora: Jo det är typ så det är för mig också ahaha xD Men märkte det inte själv fören jag skulle smsa min oboelärare och skrev Alva L i slutet, dessutom när han bara har en Alva och har mitt nummer och har känt mig i typ åtta-nio år xD Skrivet av Beben: hehe oj XD jadu okej skriver än R efter mitt nman för e van flera heter mitt förnman XD Skrivet av Emmi: Går i nian nu, men ibland händer det att jag fortfarande skriver "Alva L 7c" på mina papper. Skrivet av Zora: jag skriver ju ennu 2016.. Och när jag ska dkriva vilken klass jag går i kan det stå 7HSnart kommer det jäkla strulet med att man skriver 2017 istället för 2018... En gång har jag tom skrivit 6A haha Dessutom skriver jag ALLTID L efter mitt förnamn, även när jag inte är i skolan haha. Det följer ju efter hela tiden xD Skrivet av Emmi: Skrivet av Zora: jag skriver ju ennu 2016.. Och när jag ska dkriva vilken klass jag går i kan det stå 7HSnart kommer det jäkla strulet med att man skriver 2017 istället för 2018... En gång har jag tom skrivit 6A haha haha pj xD jadu Emmi kanske dags börja tränadå till 2018 Xd Fick ut matte provet idag på klass står det "8H"? Fortfarande imte rätt klass men jag börjar ju komma upp i rätt år snart.. Kanske till Maj Hahaha eehh jaaa ba att sätta igång
12 dec, 2017 15:49 |
|
Solkatten
Elev |
Inatt kommer det en meteorskur!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 12 dec, 2017 16:01 |
|
Emmi
Prefekt |
5/6e delar av alla prov i grundskolan skrivnaaa (eller ska man va noga e de 17/18e delar..)
Om en vecka har jag min sista hälsokunskapstimma och torsdag nästa vecka Fysik & Geografi Och jag har klarat det? Jag e faktist stolt hahha
12 dec, 2017 16:05 |
|
Alva e
Elev |
12 dec, 2017 16:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen