@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Salem
Lärare |
mitchan hahahaha hatar också när man har handen upp i ett dött djur och den domnar av och blir blå
Nejmen fyyy, finns det något man kan göra för att bättra blodcirkulationen till händerna då? ♥
11 dec, 2017 18:58 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Salem: hahaha exakt, vanligt problem ju ♥ mitchan hahahaha hatar också när man har handen upp i ett dött djur och den domnar av och blir blå Nejmen fyyy, finns det något man kan göra för att bättra blodcirkulationen till händerna då? ♥ öhh nää, inte förutom att typ.. hålla händerna/fötterna varma HAHA annars brukar dom rekommendera... regelbunden motion... haaaahhahhah... ![]()
11 dec, 2017 19:05 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av mitchan: Skrivet av Salem: hahaha exakt, vanligt problem ju ♥ mitchan hahahaha hatar också när man har handen upp i ett dött djur och den domnar av och blir blå Nejmen fyyy, finns det något man kan göra för att bättra blodcirkulationen till händerna då? ♥ öhh nää, inte förutom att typ.. hålla händerna/fötterna varma HAHA annars brukar dom rekommendera... regelbunden motion... haaaahhahhah... Hahaha eller att typ ta ut handen då och då och göra lite handrörelser kanske?
11 dec, 2017 19:11 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Salem: haha jaa, är typ det jag brukar göra... och typ pausar whatever i'm doing en stund för att stoppa in händerna i motsatt tröjarm så jag får kroppsvärme från armen, tills blodet är tillbaka i fingrarna och i can do it all over again ♥ Skrivet av mitchan: Skrivet av Salem: hahaha exakt, vanligt problem ju ♥ mitchan hahahaha hatar också när man har handen upp i ett dött djur och den domnar av och blir blå Nejmen fyyy, finns det något man kan göra för att bättra blodcirkulationen till händerna då? ♥ öhh nää, inte förutom att typ.. hålla händerna/fötterna varma HAHA annars brukar dom rekommendera... regelbunden motion... haaaahhahhah... Hahaha eller att typ ta ut handen då och då och göra lite handrörelser kanske? ![]()
11 dec, 2017 19:16 |
|
themarauder
Lärare |
Känner mig så otacksam, o jag älskar verkligen min värdfamilj, men fick ett sms av min vp att bara använda wifi för att all data är använd och att det kommer kosta pengar annars. Men de fortsätter ändå skicka sms via iMessage, så jag får ju dem aldrig när jag är iväg om jag inte har på datan. Och jag känner så mycket pengar de har, och så mycket pengar de slösar på onödiga grejor, kan de inte bara se till att jag har internet.... okej, usch.... är så otacksam just nu =( men känner bara bjaaah för allt just nu.
#hemlängtan =) - just like themarauder 11 dec, 2017 19:17 |
|
Lazarus
Prefekt |
PostMord har nästan gjort sitt jobb! Wow.
Nu ska jag bara fixa tre grejer så Frivolt får det hon saknar. En del av mig undrar om någon har tagit grejerna, eller om de ramlade ut eller vad hände? Det hela är ett stort mysterium. It's a case for Sherlock Holmes! (But not really) Men liksom... om någon tagit grejerna så kommer jag bara skratta ihjäl mig, för att grejerna som saknas only make sense om man är insatt i sånt som jag och Frivolt är typ intresserade av, eller har samma humor som vi... x)
11 dec, 2017 19:21 |
|
Solkatten
Elev |
Delen med julvärdarna i SVT kommer att vara förinspelad också ska kommer det inte att göras på samma sätt som det brukar tror jag. Wtf de kan ju inte bara bryta jultraditioner helt plötsligt.
Lazarus: Jag läste precis en nyhet om PostNord och tydligen hade några saker från Kina skickats tillbaka eller något...... mitchan: Köp sådana där värmepåsar man enkelt kan ta med sig. Ha dem i fickan och bara stoppa ner handen när den är kall. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2017 19:25 |
|
Vildvittra
Elev |
Solkatten
Jag lovar på heder och samvete att du kommer överleva både två julvärdar och förinspelat. Om du inte gör det eller känner sviktande hälsa just då byt kanal Nej men "traditioner" förändras hela tiden om en litet åt gången. Vi får se hur detta fortlöper kanske det blir som förr nästa år, kanske inte. "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 11 dec, 2017 19:33 |
|
Klaestron
Elev |
11 dec, 2017 19:44 |
|
Solkatten
Elev |
Musikhjälpen börjar nu!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2017 19:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen