@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Salem: Skrivet av Solkatten: Trodde att snön skulle försvinna helt under natten men det hade den inte gjort. ^^ har typ 0,5 mm snö men jag är glad för allt jag får.. ♥ Vi har inte så mycket snö som jag skulle vilja att vi hade haha men det är åtminstone vitt ute och det snöar lite iaf. Haha ja! Vill bara ha sådär lite vitt på marken så att det lyser upp staden lite. Efter Julafton kan den försvinna också om den vill Jag vill gärna ha mycket snö typ någon dm och att den ska vara kvar hela vintern. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2017 17:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag har väldigt mycket snö. Man kan göra snöbollar och så kan mn nästan åka pulka.Skrivet av Salem: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Salem: Skrivet av Solkatten: Trodde att snön skulle försvinna helt under natten men det hade den inte gjort. ^^ har typ 0,5 mm snö men jag är glad för allt jag får.. ♥ Vi har inte så mycket snö som jag skulle vilja att vi hade haha men det är åtminstone vitt ute och det snöar lite iaf. Haha ja! Vill bara ha sådär lite vitt på marken så att det lyser upp staden lite. Efter Julafton kan den försvinna också om den vill Jag vill gärna ha mycket snö typ någon dm och att den ska vara kvar hela vintern. xD 11 dec, 2017 17:17 |
|
mitchan
Lärare |
11 dec, 2017 18:31 |
|
Salem
Lärare |
11 dec, 2017 18:34 |
|
Zora
Elev |
11 dec, 2017 18:39 |
|
Borttagen
|
Aj, fostbite...) Tack för tipset, om "Sinister Forces", den ligger här bredvid mig nu.. x 11 dec, 2017 18:40 |
|
mitchan
Lärare |
satt med handen i en kall död grävling några timmar .... hahah ♥ mina fingrar blir alltid blåa/vita när dom utsätts för lite kyla, väldigt opraktiskt alltså!!
(mina tår också) Skrivet av Zora: haha har aldrig actually kollat upp det men det är 100% garanterat "raynauds fenomen". det är inte farligt eller nåt och jag har haft det så länge jag kan minnas, men är fortfarande skitjobbigt haha... brukar ofta bli waaay värre än såhär, med typ verkligen hela fingrarna helt kritvita haha.. blir oftast blått när det väl börjar värmas upp ♥Jösses ser verkligen inte bra ut o.O pratat med läkare? för det ska inte se ut så. från en annan gång: ![]() Skrivet av Borttagen: åhh, nice! Tack för tipset, om "Sinister Forces", den ligger här bredvid mig nu.. x ![]()
11 dec, 2017 18:49 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av mitchan: ah okej satt med handen i en kall död grävling några timmar .... hahah ♥ mina fingrar blir alltid blåa/vita när dom utsätts för lite kyla, väldigt opraktiskt alltså!! (mina tår också) Skrivet av Zora: haha har aldrig actually kollat upp det men det är 100% garanterat "raynauds fenomen". det är inte farligt eller nåt och jag har haft det så länge jag kan minnas, men är fortfarande skitjobbigt haha... brukar ofta bli waaay värre än såhär, med typ verkligen hela fingrarna helt kritvita haha.. blir oftast blått när det väl börjar värmas upp ♥Jösses ser verkligen inte bra ut o.O pratat med läkare? för det ska inte se ut så. från en annan gång: ![]() Skrivet av Borttagen: åhh, nice! Tack för tipset, om "Sinister Forces", den ligger här bredvid mig nu.. x ![]()
11 dec, 2017 18:50 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Zora: haha jaa indeed. det gör dessutom rätt ont och det blir bara värre om jag använder vantar eller nåt... ah okej throwback till när jag var liten och skulle hajka med scouterna på vintern men var tvungen att typ stay behind everyone för jag inte kom längre för mina fingrar och tår var heeelt vita och blodlösa typ haha...... kunde typ inte gå längre. en scoutledare hade apparently erfarenhet av den typen av frusenhet så ... jag.. fick stoppa fötterna i hennes armhålor för kroppsvärme.... hahaha good times är bättre på att hantera det nu iofs HAHA ![]()
11 dec, 2017 18:55 |
|
Zora
Elev |
Skrivet av mitchan: haha oj jadu det är inte kul när det blir så kan jag tro :s spciellt fötter e not jobbigtSkrivet av Zora: haha jaa indeed. det gör dessutom rätt ont och det blir bara värre om jag använder vantar eller nåt... ah okej throwback till när jag var liten och skulle hajka med scouterna på vintern men var tvungen att typ stay behind everyone för jag inte kom längre för mina fingrar och tår var heeelt vita och blodlösa typ haha...... kunde typ inte gå längre. en scoutledare hade apparently erfarenhet av den typen av frusenhet så ... jag.. fick stoppa fötterna i hennes armhålor för kroppsvärme.... hahaha good times är bättre på att hantera det nu iofs HAHA ![]()
11 dec, 2017 18:58 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen