@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Klaestron: Går plugget åt skogen? efter 5h sömn är jag uppe och har konkretiserat mailet jag fick. jag gråter ännu. dags att göra om halva uppsatsen då Spoiler: Tryck här för att visa! Vilken dålig handledare du har. Kan du inte boka möte med personen så ni kan träffas o gå igenom allt mer grundligt? Kanske är svårt o få feedback enbart på mejl, speciellt med tanke på att handledaren verkar uttrycka sig väldigt.. konstigt. Detta är ju min nya handledare, jag hade tänkt skriva 2-3s idag så jag iaf är halvvägs innan jag hör av mig igen. Har en hel del att göra men det är svårt utan en ledsagare. Tanken var att en inte skulle skriva uppsatsen ensam utan i par, meeeeeeeen slöjdlärarna ändrade sig så alla som skrev ett produktionsarbete fick arbeta ensamma
11 dec, 2017 11:59 |
|
Solkatten
Elev |
Trodde att snön skulle försvinna helt under natten men det hade den inte gjort. ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2017 13:49 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Trodde att snön skulle försvinna helt under natten men det hade den inte gjort. ^^ har typ 0,5 mm snö men jag är glad för allt jag får.. ♥
11 dec, 2017 13:52 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av Solkatten: Trodde att snön skulle försvinna helt under natten men det hade den inte gjort. ^^ har typ 0,5 mm snö men jag är glad för allt jag får.. ♥ Vi har inte så mycket snö som jag skulle vilja att vi hade haha men det är åtminstone vitt ute och det snöar lite iaf. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 11 dec, 2017 13:54 |
|
Borttagen
|
Nu har det äntligen snöaaaaatttttt!
Och det har kommit några cm snö ♥ 11 dec, 2017 14:05 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Salem: Skrivet av Solkatten: Trodde att snön skulle försvinna helt under natten men det hade den inte gjort. ^^ har typ 0,5 mm snö men jag är glad för allt jag får.. ♥ Vi har inte så mycket snö som jag skulle vilja att vi hade haha men det är åtminstone vitt ute och det snöar lite iaf. Haha ja! Vill bara ha sådär lite vitt på marken så att det lyser upp staden lite. Efter Julafton kan den försvinna också om den vill
11 dec, 2017 14:05 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av Borttagen: andningsapparaten, matspjälkning med mer...Skrivet av WeasleyHufflepuff: Vad handlar NO provet om? Skrivet av Borttagen: asså om ja får ett C blir ja nöhd haha Skrivet av WeasleyHufflepuff: Har En prov imorgon och har inte provat till något men jag brukar ändå få B eller A även när jag inte brukar plugga xD grejen e att jag har NO-prov imorn och har inte tränat alls för vet att jag kmr behöva stanna hemma imorn... liksom jag skjuter upp skiten hela tiden heh
11 dec, 2017 15:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Nooo! Jag kommer antagligen få det nästa termin xCSkrivet av Borttagen: andningsapparaten, matspjälkning med mer... Skrivet av WeasleyHufflepuff: Vad handlar NO provet om? Skrivet av Borttagen: asså om ja får ett C blir ja nöhd haha Skrivet av WeasleyHufflepuff: Har En prov imorgon och har inte provat till något men jag brukar ändå få B eller A även när jag inte brukar plugga xD grejen e att jag har NO-prov imorn och har inte tränat alls för vet att jag kmr behöva stanna hemma imorn... liksom jag skjuter upp skiten hela tiden heh 11 dec, 2017 16:22 |
|
Borttagen
|
I skolan när vi pratade om Finland sa mon lärare att Finland blev självständigt efter att ha lämnat Sverige...
11 dec, 2017 16:42 |
|
Beben
Elev |
Just got a pi-top computer! It has an English keyboard soooo I guess you'll know when I use it because of the all English.
Anyways no one cares but I'm happy so 11 dec, 2017 16:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen