The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: JAG ÄR SJUKT SUGEN PÅ ATT GÖRA EN PAJ AV NÅGON! NÅGON FRIVILLIG? Ta min bror Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: JAG ÄR SJUKT SUGEN PÅ ATT GÖRA EN PAJ AV NÅGON! NÅGON FRIVILLIG? Meeee! Får jag smaka mig själv sen? Då gör jag två pajer! DarkNight, jag ska se till så din paj blir extra stark x) 21 jul, 2017 16:55 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: JAG ÄR SJUKT SUGEN PÅ ATT GÖRA EN PAJ AV NÅGON! NÅGON FRIVILLIG? Ta min bror Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: JAG ÄR SJUKT SUGEN PÅ ATT GÖRA EN PAJ AV NÅGON! NÅGON FRIVILLIG? Meeee! Får jag smaka mig själv sen? Då gör jag två pajer! DarkNight, jag ska se till så din paj blir extra stark x) Det skulle inte vara så svårt med min biceps... eller mena du kryddan? XD 21 jul, 2017 16:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: Skrivet av ella potter: Skrivet av Borttagen: JAG ÄR SJUKT SUGEN PÅ ATT GÖRA EN PAJ AV NÅGON! NÅGON FRIVILLIG? Ta min bror Skrivet av DarkNight: Skrivet av Borttagen: JAG ÄR SJUKT SUGEN PÅ ATT GÖRA EN PAJ AV NÅGON! NÅGON FRIVILLIG? Meeee! Får jag smaka mig själv sen? Då gör jag två pajer! DarkNight, jag ska se till så din paj blir extra stark x) Det skulle inte vara så svårt med min biceps... eller mena du kryddan? XD Nah, det blir en överraskning! 21 jul, 2017 17:18 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
21 jul, 2017 17:22 |
|
DarkNight
Elev |
21 jul, 2017 17:22 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av DarkNight: JAAAAAAA PÅ EMPORIAAAAA!!!!!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: JAG HAR KÖPT BLÅ LÄSK OCH BLÅTT TUGGUMMI IDAG!!!♥♥♥♥♥ Vuuuuu 21 jul, 2017 17:24 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av DarkNight: JAAAAAAA PÅ EMPORIAAAAA!!!!!!! Skrivet av GinnyHermionePotter: JAG HAR KÖPT BLÅ LÄSK OCH BLÅTT TUGGUMMI IDAG!!!♥♥♥♥♥ Vuuuuu Quuuuùuuu 21 jul, 2017 17:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: JAG HAR KÖPT BLÅ LÄSK OCH BLÅTT TUGGUMMI IDAG!!!♥♥♥♥♥ SPRING INNAN JAG TAR SAKERNA! 21 jul, 2017 17:33 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: DU KOMMER INTE FÅ DET!!!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: JAG HAR KÖPT BLÅ LÄSK OCH BLÅTT TUGGUMMI IDAG!!!♥♥♥♥♥ SPRING INNAN JAG TAR SAKERNA! (Hittade mitt absoluta favoritsnacks från Texas idag♥) 21 jul, 2017 17:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: DU KOMMER INTE FÅ DET!!!!!Skrivet av GinnyHermionePotter: JAG HAR KÖPT BLÅ LÄSK OCH BLÅTT TUGGUMMI IDAG!!!♥♥♥♥♥ SPRING INNAN JAG TAR SAKERNA! (Hittade mitt absoluta favoritsnacks från Texas idag♥) Vad kul! JAG VET DÄRFÖR SKA DU SPRINGA! 21 jul, 2017 18:24 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen