The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ella potter
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tekomemderar verkligen att du läser de andra också! Plöjde genom nästan hela serien på typ två dagar för något år sedanSkrivet av ella potter: Jag har bara läst en halv Fablehaven bok! GinnyHermionePotter Brownies är små typ "tomtenissar" som hjälper till i husen. De kan laga saker, städa och laga mat/baka om man lämnar ingredienser framme. De var de som kom på bakelsen Brownies som är döpt efter dem. (Fabelhaven fakta) ![]() 21 jul, 2017 10:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Hon såg den på morgonen när hon gick upp och hon kände inte igen den! Skrivet av GinnyHermionePotter: Annie Lupin, Mamma sov! Hon vaknade av ljudet men hon gick aldrig ner och kollade! Så det kan inte varit hon. Fast hon kan ju ha lagt den dr men inte särskilt hårt Jaha, då är det inte hon 21 jul, 2017 10:21 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av ella potter: Det är något med dem som jag inte klickar med! Det samma gäller Twillight, The Mortal Instruments och Sagan om ringen!Skrivet av GinnyHermionePotter: Jag tekomemderar verkligen att du läser de andra också! Plöjde genom nästan hela serien på typ två dagar för något år sedan Skrivet av ella potter: Jag har bara läst en halv Fablehaven bok! GinnyHermionePotter Brownies är små typ "tomtenissar" som hjälper till i husen. De kan laga saker, städa och laga mat/baka om man lämnar ingredienser framme. De var de som kom på bakelsen Brownies som är döpt efter dem. (Fabelhaven fakta) Skrivet av Borttagen: Sant! Jag ska fortsätta forska i saken!Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Hon såg den på morgonen när hon gick upp och hon kände inte igen den! Skrivet av GinnyHermionePotter: Annie Lupin, Mamma sov! Hon vaknade av ljudet men hon gick aldrig ner och kollade! Så det kan inte varit hon. Fast hon kan ju ha lagt den dr men inte särskilt hårt Jaha, då är det inte hon (Eftersom min bror fyller år idag så ska vi till Emporia idag!!!!!!) 21 jul, 2017 10:27 |
|
Borttagen
|
Godmorgon folk, hur mår alla?
21 jul, 2017 10:28 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jättebra!!!♥♥♥ Ska till Emporia idag så det är bra!!!!Godmorgon folk, hur mår alla? du då?♥♥♥ 21 jul, 2017 10:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jättebra!!!♥♥♥ Ska till Emporia idag så det är bra!!!!Godmorgon folk, hur mår alla? du då?♥♥♥ Vad är emporia? Både och, jag är extremt glad. Min fasters familj är här och de är väldigt trevliga. Och min kompis kommer om en halvtimme och det var över en vecka sen vi träffades, nästan två. Samtidigt är jag så jävla sur på mig själv (oväntat nog så handlar det som vanligt om Clash) vi var i ett klankrig och en av våra personer hade redan attackerat en bas och fick 99%, han fick slut på tid i sin attack och jag skulle ta basen sen. Jag planerade tillsammans med han som hade gjort den första attacken hur länge som helst och skulle använda nästan samma strategi, lite små finjusteringar här och där för att göra attacken ännu bättre, jag tränade i friendly challenge för att vara säker på att få 3 stjärnor. Och sen när jag skulle attackera så la jag en healspell rakt på gräset istället för mina hogs vilket förstörde hela attacken, annars hade det varit 3 stjärnor. Nu fick jag 89% 1 stjärna. Det värsta är att det är en sån attack som man verkligen planerar länge, du räknar på varje försvar och hur långt din kill squad måste gå, hur många försvar som är kvar, exakt hur många hogs som behövs på vart och ett av dem osv 21 jul, 2017 10:38 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Emporia 'r ett jättestort Köpcentrum i Malmö! Jag är ingen shoping-galning, men det är kul att åka dit ibland. Eftersom min bror fyller år idag så ska vi åka dit så han kan köpa lite födelsedagspresenter till sig själv Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Jättebra!!!♥♥♥ Ska till Emporia idag så det är bra!!!!Godmorgon folk, hur mår alla? du då?♥♥♥ Vad är emporia? Både och, jag är extremt glad. Min fasters familj är här och de är väldigt trevliga. Och min kompis kommer om en halvtimme och det var över en vecka sen vi träffades, nästan två. Samtidigt är jag så jävla sur på mig själv (oväntat nog så handlar det som vanligt om Clash) vi var i ett klankrig och en av våra personer hade redan attackerat en bas och fick 99%, han fick slut på tid i sin attack och jag skulle ta basen sen. Jag planerade tillsammans med han som hade gjort den första attacken hur länge som helst och skulle använda nästan samma strategi, lite små finjusteringar här och där för att göra attacken ännu bättre, jag tränade i friendly challenge för att vara säker på att få 3 stjärnor. Och sen när jag skulle attackera så la jag en healspell rakt på gräset istället för mina hogs vilket förstörde hela attacken, annars hade det varit 3 stjärnor. Nu fick jag 89% 1 stjärna. Det värsta är att det är en sån attack som man verkligen planerar länge, du räknar på varje försvar och hur långt din kill squad måste gå, hur många försvar som är kvar, exakt hur många hogs som behövs på vart och ett av dem osv Vad kul det där med din fasters familj och att du ska träffa din kompis! Det var synd på attacken. Men jag är säker på att det kommer gå jättebra nästa gång!♥♥♥ 21 jul, 2017 11:00 |
|
Borttagen
|
JAG ÄR SJUKT SUGEN PÅ ATT GÖRA EN PAJ AV NÅGON! NÅGON FRIVILLIG?
21 jul, 2017 16:23 |
|
ella potter
Elev |
21 jul, 2017 16:53 |
|
DarkNight
Elev |
Skrivet av Borttagen: JAG ÄR SJUKT SUGEN PÅ ATT GÖRA EN PAJ AV NÅGON! NÅGON FRIVILLIG? Meeee! Får jag smaka mig själv sen? 21 jul, 2017 16:53 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen