@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Någon i min klass trodde jag var emo bara för att jag hade på mig svarta kläder och en flanellskjorta... fast det kanske jag är...eller...xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Tyckte din mentor att du egentligen var någon slags punkare? xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Varför dömde de dig? xD Story time Okej så vi har ett uppehållsrum i min skola och man får sätta på musik och låtar där och jag satte på the Black Parade och jag svär alla där dömde mig. för jag är alltid den där tysta utom med mina vänner och helt plötsligt satte jag på den låten. Min mentor dömde mig xD haha ja troligen 7 dec, 2017 19:23 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Någon i min klass trodde jag var emo bara för att jag hade på mig svarta kläder och en flanellskjorta... fast det kanske jag är...eller...xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Tyckte din mentor att du egentligen var någon slags punkare? xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Varför dömde de dig? xD Story time Okej så vi har ett uppehållsrum i min skola och man får sätta på musik och låtar där och jag satte på the Black Parade och jag svär alla där dömde mig. för jag är alltid den där tysta utom med mina vänner och helt plötsligt satte jag på den låten. Min mentor dömde mig xD haha ja troligen Här har man själv bokstavligen haft "emo"-stilen där man fick lida av problemet med folk som inte förstod vad emo egentligen betydde x)
7 dec, 2017 19:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Är inte emo någon slags musikgenre...det står så på google så det måste vara sant! (Vad naiv jag lät xD)Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Någon i min klass trodde jag var emo bara för att jag hade på mig svarta kläder och en flanellskjorta... fast det kanske jag är...eller...xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Tyckte din mentor att du egentligen var någon slags punkare? xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Varför dömde de dig? xD Story time Okej så vi har ett uppehållsrum i min skola och man får sätta på musik och låtar där och jag satte på the Black Parade och jag svär alla där dömde mig. för jag är alltid den där tysta utom med mina vänner och helt plötsligt satte jag på den låten. Min mentor dömde mig xD haha ja troligen Här har man själv bokstavligen haft "emo"-stilen där man fick lida av problemet med folk som inte förstod vad emo egentligen betydde x) 7 dec, 2017 19:40 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Är inte emo någon slags musikgenre...det står så på google så det måste vara sant! (Vad naiv jag lät xD) Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Någon i min klass trodde jag var emo bara för att jag hade på mig svarta kläder och en flanellskjorta... fast det kanske jag är...eller...xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Tyckte din mentor att du egentligen var någon slags punkare? xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Varför dömde de dig? xD Story time Okej så vi har ett uppehållsrum i min skola och man får sätta på musik och låtar där och jag satte på the Black Parade och jag svär alla där dömde mig. för jag är alltid den där tysta utom med mina vänner och helt plötsligt satte jag på den låten. Min mentor dömde mig xD haha ja troligen Här har man själv bokstavligen haft "emo"-stilen där man fick lida av problemet med folk som inte förstod vad emo egentligen betydde x) Japp! Och sen är den här klädstilen som alla förknippar ordet emo med kan man säga är inspirerad av musikstilen, men det som stör mig är personer som tror att alla "emos" bara är deppade freaks som går och skär sig...
7 dec, 2017 19:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Är inte emo någon slags musikgenre...det står så på google så det måste vara sant! (Vad naiv jag lät xD) Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Någon i min klass trodde jag var emo bara för att jag hade på mig svarta kläder och en flanellskjorta... fast det kanske jag är...eller...xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Tyckte din mentor att du egentligen var någon slags punkare? xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Varför dömde de dig? xD Story time Okej så vi har ett uppehållsrum i min skola och man får sätta på musik och låtar där och jag satte på the Black Parade och jag svär alla där dömde mig. för jag är alltid den där tysta utom med mina vänner och helt plötsligt satte jag på den låten. Min mentor dömde mig xD haha ja troligen Här har man själv bokstavligen haft "emo"-stilen där man fick lida av problemet med folk som inte förstod vad emo egentligen betydde x) Japp! Och sen är den här klädstilen som alla förknippar ordet emo med kan man säga är inspirerad av musikstilen, men det som stör mig är personer som tror att alla "emos" bara är deppade freaks som går och skär sig... När jag var liten så hörde jag någon säga emo så jag frågade den personen vad emo betydde och den personen sa "Det är ledsna människor som skadar sig själva" så jag trodde på den personen och trodde länge emo betydde så. Efter flera år så kollade jag på google och såg att det var ett musikgenre... 7 dec, 2017 19:48 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Spoiler: Tryck här för att visa! 7 dec, 2017 19:49 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Är inte emo någon slags musikgenre...det står så på google så det måste vara sant! (Vad naiv jag lät xD) Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Någon i min klass trodde jag var emo bara för att jag hade på mig svarta kläder och en flanellskjorta... fast det kanske jag är...eller...xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Tyckte din mentor att du egentligen var någon slags punkare? xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Varför dömde de dig? xD Story time Okej så vi har ett uppehållsrum i min skola och man får sätta på musik och låtar där och jag satte på the Black Parade och jag svär alla där dömde mig. för jag är alltid den där tysta utom med mina vänner och helt plötsligt satte jag på den låten. Min mentor dömde mig xD haha ja troligen Här har man själv bokstavligen haft "emo"-stilen där man fick lida av problemet med folk som inte förstod vad emo egentligen betydde x) Japp! Och sen är den här klädstilen som alla förknippar ordet emo med kan man säga är inspirerad av musikstilen, men det som stör mig är personer som tror att alla "emos" bara är deppade freaks som går och skär sig... När jag var liten så hörde jag någon säga emo så jag frågade den personen vad emo betydde och den personen sa "Det är ledsna människor som skadar sig själva" så jag trodde på den personen och trodde länge emo betydde så. Efter flera år så kollade jag på google och såg att det var ett musikgenre... Tror nog ärligt talat att det finns fler personer som lider av depression som inte har "emostilen" än personer som har den tbh. Plus att ens klädstil brukar oftast inte ha med måendet att göra
7 dec, 2017 19:52 |
|
Borttagen
|
Det måste ha varit de där "flaxande vingarna."..) Varför gjorde han.. det..? Still, vill man gå på en fest för att slåss så.. hittar man väl alltid den där.. anledningen.) 7 dec, 2017 20:09 |
|
Scorperion
Elev |
Jag borde raka mina ben men jag vill inte att badkaret ska se ut som att jag har haft ihjäl någon... inte idag iallafall
7 dec, 2017 20:41 |
|
Lunan95
Elev |
Skrivet av Scorperion: Jag borde raka mina ben men jag vill inte att badkaret ska se ut som att jag har haft ihjäl någon... inte idag iallafall Syftar du på håret eller ifall du råkar skära dig?
"Statement begins..."
7 dec, 2017 20:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen