@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Finns det någon som detta inte fungerar på..? Seriöst... Den gissade rätt... Tror jag! Varför stava rätt när man kan stava fel? 7 dec, 2017 18:17 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Skrivet av Salem: Alltså imorgon har en biograf här i Malmö Sing-a-long med ”Mamma Mia the movie” dvs man kollar på filmen och alla sjunger med i låtarna. Och jag ska dit. Dör så kul det kommer bli.. ♥ Vad är det jag läser?? Det måste vara det bästa någonsin!!! 7 dec, 2017 18:36 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Finns det någon som detta inte fungerar på..? Seriöst... Den gissade rätt... Tror jag! Hur fan... Körde den igen... Varför stava rätt när man kan stava fel? 7 dec, 2017 18:42 |
|
Ella01
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Finns det någon som detta inte fungerar på..? Seriöst... Den gissade rätt... Tror jag! Hur fan... Körde den igen... Om du vill veta hur det går till: Spoiler: Tryck här för att visa! ✩✩✩ 7 dec, 2017 18:43 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Kattbjörn: Skrivet av Salem: Alltså imorgon har en biograf här i Malmö Sing-a-long med ”Mamma Mia the movie” dvs man kollar på filmen och alla sjunger med i låtarna. Och jag ska dit. Dör så kul det kommer bli.. ♥ Vad är det jag läser?? Det måste vara det bästa någonsin!!! Jaa!!!
7 dec, 2017 18:53 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Story time
Okej så vi har ett uppehållsrum i min skola och man får sätta på musik och låtar där och jag satte på the Black Parade och jag svär alla där dömde mig. 7 dec, 2017 19:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Varför dömde de dig? xDStory time Okej så vi har ett uppehållsrum i min skola och man får sätta på musik och låtar där och jag satte på the Black Parade och jag svär alla där dömde mig. 7 dec, 2017 19:07 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Varför dömde de dig? xD Story time Okej så vi har ett uppehållsrum i min skola och man får sätta på musik och låtar där och jag satte på the Black Parade och jag svär alla där dömde mig. för jag är alltid den där tysta utom med mina vänner och helt plötsligt satte jag på den låten. Min mentor dömde mig xD 7 dec, 2017 19:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Tyckte din mentor att du egentligen var någon slags punkare? xDSkrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Varför dömde de dig? xD Story time Okej så vi har ett uppehållsrum i min skola och man får sätta på musik och låtar där och jag satte på the Black Parade och jag svär alla där dömde mig. för jag är alltid den där tysta utom med mina vänner och helt plötsligt satte jag på den låten. Min mentor dömde mig xD 7 dec, 2017 19:12 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Tyckte din mentor att du egentligen var någon slags punkare? xD Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Varför dömde de dig? xD Story time Okej så vi har ett uppehållsrum i min skola och man får sätta på musik och låtar där och jag satte på the Black Parade och jag svär alla där dömde mig. för jag är alltid den där tysta utom med mina vänner och helt plötsligt satte jag på den låten. Min mentor dömde mig xD haha ja troligen 7 dec, 2017 19:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen