Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24727 24728 24729 ... 30034 30035 30036
Användare Inlägg
Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Finns det någon som detta inte fungerar på..?




Seriöst...
Den gissade rätt...
Tror jag!

Varför stava rätt när man kan stava fel?

7 dec, 2017 18:17

Kattbjörn
Prefekt

Avatar


Skrivet av Salem:
Alltså imorgon har en biograf här i Malmö Sing-a-long med ”Mamma Mia the movie” dvs man kollar på filmen och alla sjunger med i låtarna. Och jag ska dit. Dör så kul det kommer bli.. ♥


Vad är det jag läser?? Det måste vara det bästa någonsin!!!

7 dec, 2017 18:36

Tonks/Luna
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Finns det någon som detta inte fungerar på..?




Seriöst...
Den gissade rätt...
Tror jag!

Hur fan... Körde den igen...

Varför stava rätt när man kan stava fel?

7 dec, 2017 18:42

Ella01
Elev

Avatar


Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Tonks/Luna:
Skrivet av Borttagen:
Finns det någon som detta inte fungerar på..?




Seriöst...
Den gissade rätt...
Tror jag!

Hur fan... Körde den igen...


Om du vill veta hur det går till:
Spoiler:
Tryck här för att visa!Personen byter ut korten så ditt kort är alltid borta oavsett vad du väljer

✩✩✩

7 dec, 2017 18:43

Salem
Lärare

Avatar


Skrivet av Kattbjörn:
Skrivet av Salem:
Alltså imorgon har en biograf här i Malmö Sing-a-long med ”Mamma Mia the movie” dvs man kollar på filmen och alla sjunger med i låtarna. Och jag ska dit. Dör så kul det kommer bli.. ♥


Vad är det jag läser?? Det måste vara det bästa någonsin!!!

Jaa!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F5caa31c1633b84827fed492c1cc1c9f8%2Ftumblr_oow0ik9m1R1sg438co1_500.gif

7 dec, 2017 18:53

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Story time

Okej så vi har ett uppehållsrum i min skola och man får sätta på musik och låtar där och jag satte på the Black Parade och jag svär alla där dömde mig.

7 dec, 2017 19:06

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Story time

Okej så vi har ett uppehållsrum i min skola och man får sätta på musik och låtar där och jag satte på the Black Parade och jag svär alla där dömde mig.
Varför dömde de dig? xD

7 dec, 2017 19:07

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Story time

Okej så vi har ett uppehållsrum i min skola och man får sätta på musik och låtar där och jag satte på the Black Parade och jag svär alla där dömde mig.
Varför dömde de dig? xD

för jag är alltid den där tysta utom med mina vänner och helt plötsligt satte jag på den låten. Min mentor dömde mig xD

7 dec, 2017 19:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Story time

Okej så vi har ett uppehållsrum i min skola och man får sätta på musik och låtar där och jag satte på the Black Parade och jag svär alla där dömde mig.
Varför dömde de dig? xD

för jag är alltid den där tysta utom med mina vänner och helt plötsligt satte jag på den låten. Min mentor dömde mig xD
Tyckte din mentor att du egentligen var någon slags punkare? xD

7 dec, 2017 19:12

LunaLovegood123
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LunaLovegood123:
Story time

Okej så vi har ett uppehållsrum i min skola och man får sätta på musik och låtar där och jag satte på the Black Parade och jag svär alla där dömde mig.
Varför dömde de dig? xD

för jag är alltid den där tysta utom med mina vänner och helt plötsligt satte jag på den låten. Min mentor dömde mig xD
Tyckte din mentor att du egentligen var någon slags punkare? xD

haha ja troligen

7 dec, 2017 19:20

1 2 3 ... 24727 24728 24729 ... 30034 30035 30036

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.