@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Det var en kort stund som mugglis slutade fungera igen som det också gjorde igår...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 dec, 2017 14:23 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Lazarus: Om allting går som planerat så ska jag nästa år 'en sväng' till Edinburgh, och sen London. Om det funkar så tänkte vi också åka till Dublin. That'd be really cool. Men jag vill verkligen tillbaka till London T_T Kan du typ...packa ner mig i resväskan??? Hah, tänkte typ detsamma xD
7 dec, 2017 14:24 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Well shit blev precis judged by my school’s common room
7 dec, 2017 14:30 |
|
Scorperion
Elev |
7 dec, 2017 14:42 |
|
Solkatten
Elev |
Då har man börjat kolla på en massa BTS videos. Är inget fan ännu men de är väldigt bra och sjukt talangfulla. Dessutom är alla dessa crack videos som fans har gjort sjukt roliga att kolla på haha.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 dec, 2017 15:59 |
|
Kattbjörn
Prefekt |
Nu ska jag ge lite blod!
7 dec, 2017 16:41 |
|
Salem
Lärare |
Alltså imorgon har en biograf här i Malmö Sing-a-long med ”Mamma Mia the movie” dvs man kollar på filmen och alla sjunger med i låtarna. Och jag ska dit. Dör så kul det kommer bli.. ♥
7 dec, 2017 16:44 |
|
Frivolt
Elev |
Det snöregnar och blåser en massa här just nu!
Varför kunde det inte bara snöa lixom? Blåsa fine, men skippa regnet tack! -.- Och imorgon och i helgen osv ska det bli regn och plusgrader..... Kan ingen typ, från haparanda eller nått, skicka hit några minusgrader? Och gärna lite snö också! vore nice ! 7 dec, 2017 16:51 |
|
Borttagen
|
Finns det någon som detta inte fungerar på..?
7 dec, 2017 17:01 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Emmi: Jag är officielt en bortglömd finne. Alla skulle få ett "grattis" meddelande idag, 7 miljoner SMS skulle skickas ut innan 18 idag. Fick jag nått? Nej. Finns det ens 7 miljoner invånare i Finland? Nå anyway, vi (jag o några kompisar) talade om det här tidigare o vi kom fram till att vissa har blivit utan medan andra har fått dubbelt, så då är de ju förstås inte så svårt att skicka ut 7 miljoner om man skickar flera till samma person Jag fick iallafall endast ett med den poetiska texten "Det självständiga Finland fyller 100 år idag. Grattis Finland och alla finländare!" Nee de finns väl 5 ½ miljon men de e ju många som har både jobb & egen telefon. min kompis fick 3 så vi löst de me qatt hon skicka ett tll mej hahahh
7 dec, 2017 18:06 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen