@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lazarus
Prefekt |
7 dec, 2017 00:23 |
|
Solkatten
Elev |
Jag har beställt ett sådant där DNA test där man spottar i en flaska också får man se vart i världen man kommer ifrån! Det ska bli så kul att få se!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 dec, 2017 00:24 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Emmi: Jag är officielt en bortglömd finne. Alla skulle få ett "grattis" meddelande idag, 7 miljoner SMS skulle skickas ut innan 18 idag. Fick jag nått? Nej. Finns det ens 7 miljoner invånare i Finland? Nå anyway, vi (jag o några kompisar) talade om det här tidigare o vi kom fram till att vissa har blivit utan medan andra har fått dubbelt, så då är de ju förstås inte så svårt att skicka ut 7 miljoner om man skickar flera till samma person Jag fick iallafall endast ett med den poetiska texten "Det självständiga Finland fyller 100 år idag. Grattis Finland och alla finländare!" 7 dec, 2017 00:28 |
|
Magic Dragon
Elev |
7 dec, 2017 04:14 |
|
Scorperion
Elev |
Är det konstigt att jag redan har skrivit en inköpslista med Cursed Child merch? Det är liksom mer än ett år kvar...
7 dec, 2017 11:13 |
|
catradora
Elev |
Skrivet av Scorperion: Är det konstigt att jag redan har skrivit en inköpslista med Cursed Child merch? Det är liksom mer än ett år kvar... Med tanke på hur mycket du älskar Cursed Child så är det nog helt normalt x)
7 dec, 2017 11:19 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av catradora: Skrivet av Scorperion: Är det konstigt att jag redan har skrivit en inköpslista med Cursed Child merch? Det är liksom mer än ett år kvar... Med tanke på hur mycket du älskar Cursed Child så är det nog helt normalt x) True x)
7 dec, 2017 11:20 |
|
Lazarus
Prefekt |
Om allting går som planerat så ska jag nästa år 'en sväng' till Edinburgh, och sen London. Om det funkar så tänkte vi också åka till Dublin. That'd be really cool.
Men jag vill verkligen tillbaka till London T_T
7 dec, 2017 11:30 |
|
Matilda Black
Elev |
Jag kom till skolan, fick meddelande när jag kom fram om att efter 10 så skulle vattnet vara avstängt en stund pga av en vattenläcka någonstans här där jag bor.
Runt 10:40 när jag hade svenska fick vi meddelande från rektorerna om att hela dagen vart inställd för vattnet skulle vara avstängt längre än vad dom trodde
7 dec, 2017 13:24 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Om allting går som planerat så ska jag nästa år 'en sväng' till Edinburgh, och sen London. Om det funkar så tänkte vi också åka till Dublin. That'd be really cool. Men jag vill verkligen tillbaka till London T_T Kan du typ...packa ner mig i resväskan??? 7 dec, 2017 13:43 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen