@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Lär vår städerska (på förskolan) att bli nördig (eller ja mer nördig än vad hon är)
Har visat henne fanfictions, Historieätarna, Felix Recenserar, mer om Harry Potter och massa annat nördfakta. Imorgon ska hon komma hem till mig och vi ska se Bye bye Sverige tillsammans Sen ska jag visa henne Pottermore (sortera in henne i elevhem) och en massa annat viktigt. Vi ska även se massa julkalendrar samman! Älskar att jag hittat någon att nörda med på hemmaplan! Ska nog visa henne hur man rollar med och wrock "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 dec, 2017 20:51 |
|
potterflicka
Elev |
Ugh, har så himla mycket att göra i skolan just nu. Hade historiaprov idag, imorgon ska jag ha seminarium på samhäll, naturkunskapsprov på måndag, psykologiprov på tisdag och engelskaprov på torsdag. Blir så stressad att jag knappt vet vart jag ska ta vägen, men det är väl bara kämpa på :-( Får väl försöka se fram mot jullovet och inte bli alltför negativ.
6 dec, 2017 21:03 |
|
Emmi
Prefekt |
Jag är officielt en bortglömd finne. Alla skulle få ett "grattis" meddelande idag, 7 miljoner SMS skulle skickas ut innan 18 idag. Fick jag nått? Nej.
6 dec, 2017 21:17
Detta inlägg ändrades senast 2017-12- 6 kl. 21:22
|
|
Velleity
Elev |
Skrivet av Emmi:
Skrivet av Velleity: Igår gick brandalarmet på min skola för att 7B hade problem med fläkten när dom gjorde köttbullar, idag gick den bär 9B skulle koka något haha XD Inte så kul att stå där ute i regnet utan jacka haha! Undrar vem som orsakar de imorn XD Brandalarmet gick förra veckan när 9HGR duschade. Varför? Jo för pojkarna blev röksugna och gick på toan för att röka.. Sen gick brandalarmet på vår självständighets show för att de använde rökmaskin "för intensivt" & en propp gick mitt i vår advents gudstjänst så vi slapp höra på prästen Haha låter ju kul XD ![]()
6 dec, 2017 21:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Jag fick ett grattis meddelande. Blev väldigt förvånad.Jag är officielt en bortglömd finne. Alla skulle få ett "grattis" meddelande idag, 7 miljoner SMS skulle skickas ut innan 18 idag. Fick jag nått? Nej. 6 dec, 2017 21:26 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag skrev en liten dikt om PostMord igår:
(resten av dikten i spoilern) Jingle bells PostNord smells Don't send gifts with them But if you do Then I tell you They won't deliver them Spoiler: Tryck här för att visa!
6 dec, 2017 22:20 |
|
Scorperion
Elev |
Från och med nu kommer den 9e varje månad bli en Harry Potter dag för mig men hur den ska firas vet jag inte...
6 dec, 2017 23:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lazarus: Jag skrev en liten dikt om PostMord igår: (resten av dikten i spoilern) Jingle bells PostNord smells Don't send gifts with them But if you do Then I tell you They won't deliver them Spoiler: Tryck här för att visa! Snygg dikt! (Postmord?XD) 6 dec, 2017 23:11 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Snygg dikt! (Postmord?XD) Man tackar! Och ja, jag kallar dem PostMord för att de mördar mina brev...
6 dec, 2017 23:13 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Scorperion: Från och med nu kommer den 9e varje månad bli en Harry Potter dag för mig men hur den ska firas vet jag inte... Är lite trött och skumläste din mening xD "Från och med nu är jag i 9e månaden varje dag och jag vet inte om det bör firas eller inte." Blev lite fel där Varför blir den 9e en Harry Potter dag? :O "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 dec, 2017 23:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen