@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Varför kollar jag primarks hemsida nu? Det är mer än ett år kvar tills jag ska till London så inget lär ju ändå finnas kvar... sen vet jag inte ens om jag kommer hinna gå dit Jag har mindre än ett år kvar.... Och har drömt två gånger eller något att jag varit på Primark... Heh. Har nog aldrig haft en dröm om primark men jag har varit där! Dom har verkligen jättefina Harry Potter-kläder! ^^ Jupp. Jag har varit på det i London och i Spanien, och tillochmed Spanien hade. Fast det var typ två tröjor. Köpte min Slytherin pyjamas när jag var där ^^ Och jag ser nu att dom har ett par supersnygga Slytherin shorts men dom lär ju inte finnas kvar när jag åker...
6 dec, 2017 20:17 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Vi var där en gång, så det kanske förklarar saken lite xDSkrivet av Beben: Skrivet av Tonks/Luna: guys gå inte dit ... Skrivet av Scorperion: Varför kollar jag primarks hemsida nu? Det är mer än ett år kvar tills jag ska till London så inget lär ju ändå finnas kvar... sen vet jag inte ens om jag kommer hinna gå dit Jag har mindre än ett år kvar.... Och har drömt två gånger eller något att jag varit på Primark... så länge ni inte vill slösa pengar bcs thats what happens xD När jag var i London var min kära mor inne på primark i två timmar! En timma med mig och sen en timma ensam medan vi andra gick runt till lite andra affärer .. Vill inte ens veta hur mycket pengar hon spenderade inne i den affären (även om det antagligen inte var superduper mycket då det är ganska billigt, men ändå) Vi gick typ dit två tre gånger i London... 6 dec, 2017 20:21 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Tonks/Luna: Vi var där en gång, så det kanske förklarar saken lite xD Skrivet av Beben: Skrivet av Tonks/Luna: guys gå inte dit ... Skrivet av Scorperion: Varför kollar jag primarks hemsida nu? Det är mer än ett år kvar tills jag ska till London så inget lär ju ändå finnas kvar... sen vet jag inte ens om jag kommer hinna gå dit Jag har mindre än ett år kvar.... Och har drömt två gånger eller något att jag varit på Primark... så länge ni inte vill slösa pengar bcs thats what happens xD När jag var i London var min kära mor inne på primark i två timmar! En timma med mig och sen en timma ensam medan vi andra gick runt till lite andra affärer .. Vill inte ens veta hur mycket pengar hon spenderade inne i den affären (även om det antagligen inte var superduper mycket då det är ganska billigt, men ändå) Vi gick typ dit två tre gånger i London... Kommer inte ihåg om jag var där en eller två gånger... men det var iallafall min syster som spenderade mest tid där men mycket fanns det att kolla på!
6 dec, 2017 20:22 |
|
Solkatten
Elev |
Hm mugglis fungerade i någon minut inte för mig. Var tvungen att öppna sidan i ett nytt fönster för att få det att fungera. Kanske var fel på mitt internet en kort sekund eller något jag vet inte.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2017 20:26 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Solkatten: Hm mugglis fungerade i någon minut inte för mig. Var tvungen att öppna sidan i ett nytt fönster för att få det att fungera. Kanske var fel på mitt internet en kort sekund eller något jag vet inte. Var så för mig med "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 dec, 2017 20:30 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Solkatten: Hm mugglis fungerade i någon minut inte för mig. Var tvungen att öppna sidan i ett nytt fönster för att få det att fungera. Kanske var fel på mitt internet en kort sekund eller något jag vet inte. Var så för mig med Okej så det var inte mitt internet som krånglade eller så. Tror nästan alltid det när mugglis kraschar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2017 20:33 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Scorperion: Det är förståeligt, det är ju oftast en väldigt stor affär! Skrivet av Beben: Skrivet av Tonks/Luna: Vi var där en gång, så det kanske förklarar saken lite xD Skrivet av Beben: Skrivet av Tonks/Luna: guys gå inte dit ... Skrivet av Scorperion: Varför kollar jag primarks hemsida nu? Det är mer än ett år kvar tills jag ska till London så inget lär ju ändå finnas kvar... sen vet jag inte ens om jag kommer hinna gå dit Jag har mindre än ett år kvar.... Och har drömt två gånger eller något att jag varit på Primark... så länge ni inte vill slösa pengar bcs thats what happens xD När jag var i London var min kära mor inne på primark i två timmar! En timma med mig och sen en timma ensam medan vi andra gick runt till lite andra affärer .. Vill inte ens veta hur mycket pengar hon spenderade inne i den affären (även om det antagligen inte var superduper mycket då det är ganska billigt, men ändå) Vi gick typ dit två tre gånger i London... Kommer inte ihåg om jag var där en eller två gånger... men det var iallafall min syster som spenderade mest tid där men mycket fanns det att kolla på! 6 dec, 2017 20:36 |
|
Emmi
Prefekt |
Tror fortfarande att Ryssarna kommer störta in och försöka ta över oss igen. Speciellt nu när vi officiellt är 100..
6 dec, 2017 20:38 |
|
Solkatten
Elev |
Läser en fanfiction om ett band jag inte ens är ett fan av (men borde helt klart kolla upp mer då de är väldigt talangfulla) och inte kan någonting om haha men den fanfiction jag läser är ju så bra så det gör väl inget att jag inte kan något om dem haha. xD Det är förvirrande men whatever. ;D
Emmi: Det hade varit väldigt ironiskt om idag var det hände haha! Hela landet firar självständighet också kommer bara en armé av ryssar och tar över landet igen. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2017 20:44 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Velleity: Igår gick brandalarmet på min skola för att 7B hade problem med fläkten när dom gjorde köttbullar, idag gick den bär 9B skulle koka något haha XD Inte så kul att stå där ute i regnet utan jacka haha! Undrar vem som orsakar de imorn XD Brandalarmet gick förra veckan när 9HGR duschade. Varför? Jo för pojkarna blev röksugna och gick på toan för att röka.. Sen gick brandalarmet på vår självständighets show för att de använde rökmaskin "för intensivt" & en propp gick mitt i vår advents gudstjänst så vi slapp höra på prästen Jag tror ju seriöst att de kommer hända. Om inte idag så kommer de hända nån dag, dom släppte oss under press och jag tror inte att allihopa är helt nöjda med det
6 dec, 2017 20:50 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen