@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag fick en poäng till ravenclaw i frågesporten
6 dec, 2017 19:47 |
|
Solkatten
Elev |
Youtube Rewine 2017 var inte särskilt bra... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2017 19:49 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Har du missat tråden Tonks/Luna gjort? Nån i staff måste göra en önskelista- tråd!!! Eller nån iaf! Som kan va pinnad!! I need one !!!!! Men det är inte en önskelista, det är julklappsbyte ju! Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 dec, 2017 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Ja. Men man skriver ju vad man önskar där och får kanske någon av de!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Har du missat tråden Tonks/Luna gjort? Nån i staff måste göra en önskelista- tråd!!! Eller nån iaf! Som kan va pinnad!! I need one !!!!! Men det är inte en önskelista, det är julklappsbyte ju! Men jag tror jag såg en sån tråd här 6 dec, 2017 20:11 |
|
Scorperion
Elev |
Varför kollar jag primarks hemsida nu? Det är mer än ett år kvar tills jag ska till London så inget lär ju ändå finnas kvar... sen vet jag inte ens om jag kommer hinna gå dit
6 dec, 2017 20:12 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Varför kollar jag primarks hemsida nu? Det är mer än ett år kvar tills jag ska till London så inget lär ju ändå finnas kvar... sen vet jag inte ens om jag kommer hinna gå dit Jag har mindre än ett år kvar.... Och har drömt två gånger eller något att jag varit på Primark... Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 dec, 2017 20:12 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Varför kollar jag primarks hemsida nu? Det är mer än ett år kvar tills jag ska till London så inget lär ju ändå finnas kvar... sen vet jag inte ens om jag kommer hinna gå dit Jag har mindre än ett år kvar.... Och har drömt två gånger eller något att jag varit på Primark... Heh. Har nog aldrig haft en dröm om primark men jag har varit där! Dom har verkligen jättefina Harry Potter-kläder! ^^
6 dec, 2017 20:14 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Scorperion: Varför kollar jag primarks hemsida nu? Det är mer än ett år kvar tills jag ska till London så inget lär ju ändå finnas kvar... sen vet jag inte ens om jag kommer hinna gå dit Jag har mindre än ett år kvar.... Och har drömt två gånger eller något att jag varit på Primark... Heh. Har nog aldrig haft en dröm om primark men jag har varit där! Dom har verkligen jättefina Harry Potter-kläder! ^^ Jupp. Jag har varit på det i London och i Spanien, och tillochmed Spanien hade. Fast det var typ två tröjor. Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 dec, 2017 20:14 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Tonks/Luna: guys gå inte dit ... Skrivet av Scorperion: Varför kollar jag primarks hemsida nu? Det är mer än ett år kvar tills jag ska till London så inget lär ju ändå finnas kvar... sen vet jag inte ens om jag kommer hinna gå dit Jag har mindre än ett år kvar.... Och har drömt två gånger eller något att jag varit på Primark... så länge ni inte vill slösa pengar bcs thats what happens xD När jag var i London var min kära mor inne på primark i två timmar! En timma med mig och sen en timma ensam medan vi andra gick runt till lite andra affärer .. Vill inte ens veta hur mycket pengar hon spenderade inne i den affären (även om det antagligen inte var superduper mycket då det är ganska billigt, men ändå) 6 dec, 2017 20:15 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Tonks/Luna: guys gå inte dit ... Skrivet av Scorperion: Varför kollar jag primarks hemsida nu? Det är mer än ett år kvar tills jag ska till London så inget lär ju ändå finnas kvar... sen vet jag inte ens om jag kommer hinna gå dit Jag har mindre än ett år kvar.... Och har drömt två gånger eller något att jag varit på Primark... så länge ni inte vill slösa pengar bcs thats what happens xD När jag var i London var min kära mor inne på primark i två timmar! En timma med mig och sen en timma ensam medan vi andra gick runt till lite andra affärer .. Vill inte ens veta hur mycket pengar hon spenderade inne i den affären (även om det antagligen inte var superduper mycket då det är ganska billigt, men ändå) Vi gick typ dit två tre gånger i London... Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 dec, 2017 20:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen