@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: Wait... jag trodde det var ett TV spel? Det här har varit en ganska bra dag ändå. Jag fick biljetter till Cursed Child och trailern till sista avsnittet av Life is Strange: Before the Storm har kommit!! ♥ Det är det. Det är olika avsnitt man spelar igenom
6 dec, 2017 18:42 |
|
mitchan
Lärare |
måste visa den här videon i intresseklubben också så även dom som inte gillar game of thrones ser det...
jag lärde min bebis sträcka ut vingarna på kommando. han heter drogon (den största av daenerys drakar i game of thrones) och han sträcker ut vingarna när jag säger "dracarys" (kommandot för att få drakarna att spruta eld) ♥ ♥ ![]()
6 dec, 2017 18:43 |
|
Velleity
Elev |
Igår gick brandalarmet på min skola för att 7B hade problem med fläkten när dom gjorde köttbullar, idag gick den bär 9B skulle koka något haha XD Inte så kul att stå där ute i regnet utan jacka haha! Undrar vem som orsakar de imorn XD
![]()
6 dec, 2017 18:48 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av mitchan: måste visa den här videon i intresseklubben också så även dom som inte gillar game of thrones ser det... jag lärde min bebis sträcka ut vingarna på kommando. han heter drogon (den största av daenerys drakar i game of thrones) och han sträcker ut vingarna när jag säger "dracarys" (kommandot för att få drakarna att spruta eld) ♥ ♥ KAN JAG LÅNA??????? Varför stava rätt när man kan stava fel? 6 dec, 2017 18:51 |
|
Beben
Elev |
6 dec, 2017 18:55 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Tonks/Luna: hahaha absolut, men han lever upp till sitt namn rätt bra... han är svårhanterad och bits lite ♥ ♥ hahah Skrivet av mitchan: måste visa den här videon i intresseklubben också så även dom som inte gillar game of thrones ser det... jag lärde min bebis sträcka ut vingarna på kommando. han heter drogon (den största av daenerys drakar i game of thrones) och han sträcker ut vingarna när jag säger "dracarys" (kommandot för att få drakarna att spruta eld) ♥ ♥ KAN JAG LÅNA??????? ![]()
6 dec, 2017 18:56 |
|
Velleity
Elev |
6 dec, 2017 18:56 |
|
Beben
Elev |
6 dec, 2017 18:57 |
|
Frivolt
Elev |
Nån i staff måste göra en önskelista- tråd!!! Eller nån iaf! Som kan va pinnad!! I need one !!!!!
6 dec, 2017 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Har du missat tråden Tonks/Luna gjort?Nån i staff måste göra en önskelista- tråd!!! Eller nån iaf! Som kan va pinnad!! I need one !!!!! 6 dec, 2017 19:46 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen