@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Äntligen har jag en pumpa!
6 dec, 2017 00:01 |
|
mitchan
Lärare |
wtf pretty sure Emmi just sa att min fågel var söt och sen tog bort sitt inlägg, rude :C :C :C hahaha ♥
![]()
6 dec, 2017 00:12 |
|
Solkatten
Elev |
Vart hittar man alla sådana? xD Så jäkla bra allihopa haha. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2017 00:25 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av mitchan: wtf pretty sure Emmi just sa att min fågel var söt och sen tog bort sitt inlägg, rude :C :C :C hahaha ♥ Hahahh ja sku skriva ett annat inlägg om.din fågel men min mamma kom in och sa "Nu ska du sova" Men ja de trodde hon ja. Nu kan ja skriva om din fågel xD Nu vill jag också ha en fågel. I mean, din profilbild alltså jag dör. Fast iofs om jag hade en fågel skulle min katt ha ätit upp den ganska direkt Sedan e min katt inte så glad att va på foto så skulle jag ha henne på bild skulle dw se ut typ såhär
6 dec, 2017 00:48 |
|
Lazarus
Prefekt |
Torsdagskväll blir det skypedejt med Frivolt och vi ska se The Stag. Igen.
Vet inte hur många gånger vi har sett den nu. Men kommer vi någonsin tycka att vi har sett den för många gånger? ![]() Det har liksom bara blivit vår film ♥
6 dec, 2017 01:22 |
|
Solkatten
Elev |
Dagens fråga var ju såå svår. ;D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 dec, 2017 01:38 |
|
boknörd_
Elev |
6 dec, 2017 07:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Håller med! Dagens fråga var ju såå svår. ;D 6 dec, 2017 07:40 |
|
bottleofelixfelicis
Elev |
Skrivet av Emmi: Idag e de ingen vanlig dag för idag e de Finlands 100 åriga självständighetsdaaag! - 6 December med andra ord #älskatidszoner.. (Ja jag förväntar mej att alla hyllar oss med finländare & ger oss en massa tummar xD) JK!!!! eftersom ingen ser ut och vara så ivrig att ge tuumar så får vi finnar spamma tummar xD
6 dec, 2017 08:06 |
|
catradora
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av catradora: Skrivet av Salem: Skrivet av catradora: Skrivet av Salem: Köper gärna Wonder Woman kort om ngn säljer.. Hur mycket är du villig att betala Har köpt 2 st för 40G hittils så ngt runt det helst Du kan få det för 30G Blir bra! Lägg ut och reservera åt mig Okej
6 dec, 2017 08:49 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen