@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Oh. Gillar den serien 5 dec, 2017 22:19 |
|
Borttagen
|
Är det konstigt att en av de bästa sakerna jag vet är att lyssna på nyheter?
5 dec, 2017 22:55 |
|
Emmi
Prefekt |
Idag e de ingen vanlig dag för idag e de Finlands 100 åriga självständighetsdaaag! - 6 December med andra ord #älskatidszoner..
(Ja jag förväntar mej att alla hyllar oss med finländare & ger oss en massa tummar xD) JK!!!!
5 dec, 2017 23:21
Detta inlägg ändrades senast 2017-12- 5 kl. 23:25
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Det har väl varit det hela dagen? Eller är det 6:e hos er? Idag e de ingen vanlig dag för idag e de Finlands 100 åriga självständighetsdaaag! (Ja jag förväntar mej att alla hyllar oss med finländare & ger oss en massa tummar xD) JK!!!! 5 dec, 2017 23:24 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Det har väl varit det hela dagen? Eller är det 6:e hos er? Idag e de ingen vanlig dag för idag e de Finlands 100 åriga självständighetsdaaag! (Ja jag förväntar mej att alla hyllar oss med finländare & ger oss en massa tummar xD) JK!!!! De e 6 här
5 dec, 2017 23:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Ooo, men grattis eller något x)Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Det har väl varit det hela dagen? Eller är det 6:e hos er? Idag e de ingen vanlig dag för idag e de Finlands 100 åriga självständighetsdaaag! (Ja jag förväntar mej att alla hyllar oss med finländare & ger oss en massa tummar xD) JK!!!! De e 6 här 5 dec, 2017 23:27 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Ooo, men grattis eller något x) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Det har väl varit det hela dagen? Eller är det 6:e hos er? Idag e de ingen vanlig dag för idag e de Finlands 100 åriga självständighetsdaaag! (Ja jag förväntar mej att alla hyllar oss med finländare & ger oss en massa tummar xD) JK!!!! De e 6 här Hahah de e väl inte jag som egentligen ska svara men jag tackar iallafall xD Taack
5 dec, 2017 23:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Jo, det är du som är Finland nu! Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Ooo, men grattis eller något x) Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Det har väl varit det hela dagen? Eller är det 6:e hos er? Idag e de ingen vanlig dag för idag e de Finlands 100 åriga självständighetsdaaag! (Ja jag förväntar mej att alla hyllar oss med finländare & ger oss en massa tummar xD) JK!!!! De e 6 här Hahah de e väl inte jag som egentligen ska svara men jag tackar iallafall xD Taack 5 dec, 2017 23:31 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Kan ju skicka svaret i uggla om du vill Kan nån hjälpa mig med lucka 1 på julkalendern? Har googlat och hittar inte rätt svar och kan inte gissa hur många gånger som helst :< please do. 5 dec, 2017 23:33 |
|
mitchan
Lärare |
5 dec, 2017 23:35 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen