@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Annie Lupin, va? xD Alltså 2067 e de ju 150. De kommer jag nog iaf hinna få uppleva Nej. 2117 så fyller Finland 200! Vad snackar du om? 5 dec, 2017 21:16 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Har jag typ blockerar alla eller något?
Får inga meddelanden, ingen pratar om mig, ingen citerar mig... Någon som kan hjälpa mig ur ensamhetens grop? Just send an owl! Varför stava rätt när man kan stava fel? 5 dec, 2017 21:18 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Annie Lupin, va? xD Alltså 2067 e de ju 150. De kommer jag nog iaf hinna få uppleva Nej. 2117 så fyller Finland 200! Vad snackar du om? Jag pratar om 150 hahah. Vi yar en sak i taget. 150 är dubbelt närmare (iaf i mitt liv. Man vet ju inte med ditt
5 dec, 2017 21:23 |
|
Fjalar
Elev |
Jag ska antagligen vara julgranstärnelucia på Lucia-natten. PEPP
5 dec, 2017 21:26 |
|
Lazarus
Prefekt |
5 dec, 2017 21:30 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Lazarus: Känner mig otroligt ignorerad av alla på sistone... Vill du uggla? 5 dec, 2017 21:33 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Lazarus: Känner mig otroligt ignorerad av alla på sistone... Vill du uggla? Gärna!
5 dec, 2017 21:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Vadå 150? Jag fattar fortfarande inte vad du pratar om. Jag trodde vi snackade om att du kanske också firade Finlands 200 år och du snackar om 150!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Annie Lupin, va? xD Alltså 2067 e de ju 150. De kommer jag nog iaf hinna få uppleva Nej. 2117 så fyller Finland 200! Vad snackar du om? Jag pratar om 150 hahah. Vi yar en sak i taget. 150 är dubbelt närmare (iaf i mitt liv. Man vet ju inte med ditt 5 dec, 2017 21:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Samma här!Har jag typ blockerar alla eller något? Får inga meddelanden, ingen pratar om mig, ingen citerar mig... Någon som kan hjälpa mig ur ensamhetens grop? Just send an owl! 5 dec, 2017 21:37 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 dec, 2017 21:47 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen