@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Jullan bullan
Elev |
Jag har inget liv just nu för sitter och tittar på youtubeklipp från barbie filmer.
Teen Wolf<3<3 5 dec, 2017 19:24 |
|
catradora
Elev |
Skrivet av Salem: Skrivet av catradora: Skrivet av Salem: Köper gärna Wonder Woman kort om ngn säljer.. Hur mycket är du villig att betala Har köpt 2 st för 40G hittils så ngt runt det helst Du kan få det för 30G
5 dec, 2017 20:24 |
|
boknörd_
Elev |
5 dec, 2017 20:25 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av catradora: Skrivet av Salem: Skrivet av catradora: Skrivet av Salem: Köper gärna Wonder Woman kort om ngn säljer.. Hur mycket är du villig att betala Har köpt 2 st för 40G hittils så ngt runt det helst Du kan få det för 30G Blir bra! Lägg ut och reservera åt mig
5 dec, 2017 20:32 |
|
LunaLovegood1
Elev |
kollade min "2017 wrapped" från spotify och är tbh inte alls förvånad över vilken artist och vilken låt som var mest spelad. dock vääääääldigt förvånad över att min top genre apparently är pop??? sa senast igår att jag knappt lyssnar på pop längre, och skulle tbh inte kalla den poppiga delen av min musiksmak som ordbokspop utan mer alternativ pop typ??? vet inte
5 dec, 2017 20:48 |
|
Borttagen
|
Asså försöker fixa min profilbild, går inge bra...
5 dec, 2017 20:49 |
|
Emmi
Prefekt |
5 dec, 2017 20:53 |
|
Scorperion
Elev |
För engångsskull är jag varken taggad inför julen eller nyår. Tycker bara detta har varit ett pissår och nyår ger mig bara mer och mer ångest över att tiden går så fort! Aja. Får väl hoppas på ett bättre år sen
5 dec, 2017 20:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Om 3 timmar är det finlands 100års dag som självständigt land. Lite bra känns det ju endå.. Känn dig hedrad över att du är så ung. Du kan ju leva 100 år till och då har du varit med i Finlands både 100 och 200 års dag. Skrivet av Scorperion: För engångsskull är jag varken taggad inför julen eller nyår. Tycker bara detta har varit ett pissår och nyår ger mig bara mer och mer ångest över att tiden går så fort! Aja. Får väl hoppas på ett bättre år sen Ibland så är det nog inte särskilt bra på att hoppas... 5 dec, 2017 20:56 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: För engångsskull är jag varken taggad inför julen eller nyår. Tycker bara detta har varit ett pissår och nyår ger mig bara mer och mer ångest över att tiden går så fort! Aja. Får väl hoppas på ett bättre år sen Ibland så är det nog inte särskilt bra på att hoppas... Känner också lite så. Men förhoppningsvis kommer det bli fler saker att se framemot! ^^ ...om inte det också skulle gå åt helvete som min student gjorde
5 dec, 2017 20:59 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen