@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jaaaaaaaaag hatar maaaatteeeeeeeeeSkrivet av Borttagen: Då får du plugga mycket matte! Skrivet av Borttagen: Neeeeeeej! Jag vill inte hänga med små 17! Bara med 16! Skrivet av Borttagen: Aa! Du måste öva så du inte måste gå om tvåan! Skrivet av Borttagen: Jag fyller ju två nästa år så det kommer bli jättesvårt för mig Skrivet av Borttagen: Ja, det blir svårt för dig nästa år... *suck* Skrivet av Borttagen: Om du har 30 kr, hur många tiokronor kan du få av det? Alltså, ja visst jag hade ett slarvfel men bara för det måste jag inte få en uppgift som man säkert hade i tvåan? What?? Matteläraren?! 1 tiokrona? :O BRUKAR TVÅORNA HA SÅNA SVÅRA UPPGIFTER? WHAT? 5 dec, 2017 16:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag meed Skrivet av Borttagen: Jaaaaaaaaag hatar maaaatteeeeeeeee Skrivet av Borttagen: Då får du plugga mycket matte! Skrivet av Borttagen: Neeeeeeej! Jag vill inte hänga med små 17! Bara med 16! Skrivet av Borttagen: Aa! Du måste öva så du inte måste gå om tvåan! Skrivet av Borttagen: Jag fyller ju två nästa år så det kommer bli jättesvårt för mig Skrivet av Borttagen: Ja, det blir svårt för dig nästa år... *suck* Skrivet av Borttagen: Om du har 30 kr, hur många tiokronor kan du få av det? Alltså, ja visst jag hade ett slarvfel men bara för det måste jag inte få en uppgift som man säkert hade i tvåan? What?? Matteläraren?! 1 tiokrona? :O BRUKAR TVÅORNA HA SÅNA SVÅRA UPPGIFTER? WHAT? 5 dec, 2017 16:29 |
|
Ithrenniel
Elev |
5 dec, 2017 16:32 |
|
Borttagen
|
Jag hatar att hoppa inför flera! Har gjort det en gång, usch.
5 dec, 2017 16:36 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
5 dec, 2017 16:53 |
|
Fjalar
Elev |
Världens beslutsångest om den sextonde
Spoiler: Tryck här för att visa! 5 dec, 2017 17:36 |
|
Solkatten
Elev |
Idag har jag bakat kokosbollar och Sätoftakakor!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 dec, 2017 17:37 |
|
Frivolt
Elev |
Finns det en tråd där man kan skriva vad man önskar sig i julklapp på mugglis? ;O
5 dec, 2017 18:29 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Frivolt: Finns det en tråd där man kan skriva vad man önskar sig i julklapp på mugglis? ;O tonks/lunas byta julklappstråd kanske? 5 dec, 2017 18:31 |
|
Lazarus
Prefekt |
Jag har en jättedålig dag och ingenting hjälper. Inte ens det nya Lucifer-avsnittet, eller godis, eller choklad...
5 dec, 2017 18:35 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen