Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 24710 24711 24712 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Vem är det som alltid gör en önskeliste-tråd för julklappar? Alltså en hel lista med vad mugglisar önskar sig (IRL)

;O

Är det themarauder ?? ;O

5 dec, 2017 14:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag har 2 Wonder Woman kort
Hur?


Köpte det

5 dec, 2017 15:32

Borttagen

Avatar


Om du har 30 kr, hur många tiokronor kan du få av det?

Alltså, ja visst jag hade ett slarvfel men bara för det måste jag inte få en uppgift som man säkert hade i tvåan? What?? Matteläraren?!

5 dec, 2017 15:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Om du har 30 kr, hur många tiokronor kan du få av det?

Alltså, ja visst jag hade ett slarvfel men bara för det måste jag inte få en uppgift som man säkert hade i tvåan? What?? Matteläraren?!

1 tiokrona? :O

BRUKAR TVÅORNA HA SÅNA SVÅRA UPPGIFTER? WHAT?

5 dec, 2017 15:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Om du har 30 kr, hur många tiokronor kan du få av det?

Alltså, ja visst jag hade ett slarvfel men bara för det måste jag inte få en uppgift som man säkert hade i tvåan? What?? Matteläraren?!

1 tiokrona? :O

BRUKAR TVÅORNA HA SÅNA SVÅRA UPPGIFTER? WHAT?
Ja, det blir svårt för dig nästa år... *suck*

5 dec, 2017 16:08

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Om du har 30 kr, hur många tiokronor kan du få av det?

Alltså, ja visst jag hade ett slarvfel men bara för det måste jag inte få en uppgift som man säkert hade i tvåan? What?? Matteläraren?!

1 tiokrona? :O

BRUKAR TVÅORNA HA SÅNA SVÅRA UPPGIFTER? WHAT?
Ja, det blir svårt för dig nästa år... *suck*
Jag fyller ju två nästa år så det kommer bli jättesvårt för mig

5 dec, 2017 16:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Om du har 30 kr, hur många tiokronor kan du få av det?

Alltså, ja visst jag hade ett slarvfel men bara för det måste jag inte få en uppgift som man säkert hade i tvåan? What?? Matteläraren?!

1 tiokrona? :O

BRUKAR TVÅORNA HA SÅNA SVÅRA UPPGIFTER? WHAT?
Ja, det blir svårt för dig nästa år... *suck*
Jag fyller ju två nästa år så det kommer bli jättesvårt för mig
Aa! Du måste öva så du inte måste gå om tvåan!

5 dec, 2017 16:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Om du har 30 kr, hur många tiokronor kan du få av det?

Alltså, ja visst jag hade ett slarvfel men bara för det måste jag inte få en uppgift som man säkert hade i tvåan? What?? Matteläraren?!

1 tiokrona? :O

BRUKAR TVÅORNA HA SÅNA SVÅRA UPPGIFTER? WHAT?
Ja, det blir svårt för dig nästa år... *suck*
Jag fyller ju två nästa år så det kommer bli jättesvårt för mig
Aa! Du måste öva så du inte måste gå om tvåan!
Neeeeeeej! Jag vill inte hänga med små 17! Bara med 16!

5 dec, 2017 16:16

Scorperion
Elev

Avatar


Jag är nervös inför imorgon! Varför är jag nervös?!! Tror det är för att jag inte vet om jag ska ha positiv eller negativ inställning... alla säger att om man är positiv så går det bra men inte för mig! Men jag vill inte ha en negativ inställning heller... HJÄLP!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F47d197010ad348696e2648841c84d454%2F7b28619c89333b78-66%2Fs1280x1920%2F8efa14e494f8cea2dd0918673cd9c0e478c89fce.gif

5 dec, 2017 16:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Om du har 30 kr, hur många tiokronor kan du få av det?

Alltså, ja visst jag hade ett slarvfel men bara för det måste jag inte få en uppgift som man säkert hade i tvåan? What?? Matteläraren?!

1 tiokrona? :O

BRUKAR TVÅORNA HA SÅNA SVÅRA UPPGIFTER? WHAT?
Ja, det blir svårt för dig nästa år... *suck*
Jag fyller ju två nästa år så det kommer bli jättesvårt för mig
Aa! Du måste öva så du inte måste gå om tvåan!
Neeeeeeej! Jag vill inte hänga med små 17! Bara med 16!
Då får du plugga mycket matte!

5 dec, 2017 16:23

1 2 3 ... 24710 24711 24712 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.