@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Frivolt
Elev |
Vem är det som alltid gör en önskeliste-tråd för julklappar? Alltså en hel lista med vad mugglisar önskar sig (IRL)
;O Är det themarauder ?? ;O 5 dec, 2017 14:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Hur? Jag har 2 Wonder Woman kort Köpte det 5 dec, 2017 15:32 |
|
Borttagen
|
Om du har 30 kr, hur många tiokronor kan du få av det?
Alltså, ja visst jag hade ett slarvfel men bara för det måste jag inte få en uppgift som man säkert hade i tvåan? What?? Matteläraren?! 5 dec, 2017 15:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Om du har 30 kr, hur många tiokronor kan du få av det? Alltså, ja visst jag hade ett slarvfel men bara för det måste jag inte få en uppgift som man säkert hade i tvåan? What?? Matteläraren?! 1 tiokrona? :O BRUKAR TVÅORNA HA SÅNA SVÅRA UPPGIFTER? WHAT? 5 dec, 2017 15:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja, det blir svårt för dig nästa år... *suck*Skrivet av Borttagen: Om du har 30 kr, hur många tiokronor kan du få av det? Alltså, ja visst jag hade ett slarvfel men bara för det måste jag inte få en uppgift som man säkert hade i tvåan? What?? Matteläraren?! 1 tiokrona? :O BRUKAR TVÅORNA HA SÅNA SVÅRA UPPGIFTER? WHAT? 5 dec, 2017 16:08 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag fyller ju två nästa år så det kommer bli jättesvårt för mig Skrivet av Borttagen: Ja, det blir svårt för dig nästa år... *suck* Skrivet av Borttagen: Om du har 30 kr, hur många tiokronor kan du få av det? Alltså, ja visst jag hade ett slarvfel men bara för det måste jag inte få en uppgift som man säkert hade i tvåan? What?? Matteläraren?! 1 tiokrona? :O BRUKAR TVÅORNA HA SÅNA SVÅRA UPPGIFTER? WHAT? 5 dec, 2017 16:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Aa! Du måste öva så du inte måste gå om tvåan!Skrivet av Borttagen: Jag fyller ju två nästa år så det kommer bli jättesvårt för mig Skrivet av Borttagen: Ja, det blir svårt för dig nästa år... *suck* Skrivet av Borttagen: Om du har 30 kr, hur många tiokronor kan du få av det? Alltså, ja visst jag hade ett slarvfel men bara för det måste jag inte få en uppgift som man säkert hade i tvåan? What?? Matteläraren?! 1 tiokrona? :O BRUKAR TVÅORNA HA SÅNA SVÅRA UPPGIFTER? WHAT? 5 dec, 2017 16:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Neeeeeeej! Jag vill inte hänga med små 17! Bara med 16!Skrivet av Borttagen: Aa! Du måste öva så du inte måste gå om tvåan! Skrivet av Borttagen: Jag fyller ju två nästa år så det kommer bli jättesvårt för mig Skrivet av Borttagen: Ja, det blir svårt för dig nästa år... *suck* Skrivet av Borttagen: Om du har 30 kr, hur många tiokronor kan du få av det? Alltså, ja visst jag hade ett slarvfel men bara för det måste jag inte få en uppgift som man säkert hade i tvåan? What?? Matteläraren?! 1 tiokrona? :O BRUKAR TVÅORNA HA SÅNA SVÅRA UPPGIFTER? WHAT? 5 dec, 2017 16:16 |
|
Scorperion
Elev |
Jag är nervös inför imorgon! Varför är jag nervös?!! Tror det är för att jag inte vet om jag ska ha positiv eller negativ inställning... alla säger att om man är positiv så går det bra men inte för mig! Men jag vill inte ha en negativ inställning heller... HJÄLP!
5 dec, 2017 16:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Då får du plugga mycket matte!Skrivet av Borttagen: Neeeeeeej! Jag vill inte hänga med små 17! Bara med 16! Skrivet av Borttagen: Aa! Du måste öva så du inte måste gå om tvåan! Skrivet av Borttagen: Jag fyller ju två nästa år så det kommer bli jättesvårt för mig Skrivet av Borttagen: Ja, det blir svårt för dig nästa år... *suck* Skrivet av Borttagen: Om du har 30 kr, hur många tiokronor kan du få av det? Alltså, ja visst jag hade ett slarvfel men bara för det måste jag inte få en uppgift som man säkert hade i tvåan? What?? Matteläraren?! 1 tiokrona? :O BRUKAR TVÅORNA HA SÅNA SVÅRA UPPGIFTER? WHAT? 5 dec, 2017 16:23 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen