@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Emmi: Tack! Någon skickade svaret till mig via uggla!Hint; fantastisk kvinna Alltsåå att vara finsk nu 2017 är gsk kul & nice. Men dehär med att det ska vara bal & man ska vara oppklädd. Jag gillar inte dee hahah Dessutom ska vi sjunga hela vårt land, Finlandia och modersmålets sång fast det inte ens är svenska dagen.. Men Finlandia och vårt land. Första versen - ja okej då. Men allt? Sedan kommer en urårlig politiker och pratar om finlands betydelse för honom.. YAY! Nah. 5 dec, 2017 07:00 |
|
Borttagen
|
Jag har 2 Wonder Woman kort
5 dec, 2017 07:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hur?Jag har 2 Wonder Woman kort 5 dec, 2017 07:41 |
|
Borttagen
|
Jag vet att det är ytterst osannolikt, så jag vill inte ha förhoppningar. Vill inte bli besviken. Hur kan man låta bli att hoppas?
5 dec, 2017 09:38 |
|
Scorperion
Elev |
Sitter nästan och skrattar åt annonser på marknaden för flera miljoner. Finns inte en enda här som har så mycket pengar
5 dec, 2017 12:10 |
|
Solkatten
Elev |
Det är så kul att ha läst Fokis blogg från att hon gick i gymnasiet och var med Ricky till att hon nu är förlovad med Bill och ska få en dotter nästa år som heter Zelda.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 dec, 2017 12:11 |
|
Fellrendión
Elev |
Kan någon ge mig en lista på kändisar som INTE våldtagit? Nu har till och med Melanie Martinez också blivit anklagad wtf händer
5 dec, 2017 13:00 |
|
Salem
Lärare |
5 dec, 2017 13:07 |
|
catradora
Elev |
5 dec, 2017 13:17 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av catradora: Skrivet av Salem: Köper gärna Wonder Woman kort om ngn säljer.. Hur mycket är du villig att betala Har köpt 2 st för 40G hittils så ngt runt det helst
5 dec, 2017 13:24 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen