@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lunan95
Elev |
Det är
Skrivet av Emmi: Skrivet av Lunan95: Blev totalt rökt på mitt eget specialämne i klassrummet. ... Jag har verkligen förlorat allt. Kan lika gärna begå seppuku. jag har inte ens mitt favorit ämne i skolan längre, jag är inte bäst på nått längre och det suger.. Det är ju skillnad. Jag har vetat allt om Tove Jansson sen 11 års ålder och nu är det bevisat hur patetisk jag är om jag misslyckades. Kan pröva lyckan i en trisslott.
"Statement begins..."
4 dec, 2017 20:58 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Lunan95: hahah ojDet är Skrivet av Emmi: Skrivet av Lunan95: Blev totalt rökt på mitt eget specialämne i klassrummet. ... Jag har verkligen förlorat allt. Kan lika gärna begå seppuku. jag har inte ens mitt favorit ämne i skolan längre, jag är inte bäst på nått längre och det suger.. Det är ju skillnad. Jag har vetat allt om Tove Jansson sen 11 års ålder och nu är det bevisat hur patetisk jag är om jag misslyckades. Kan pröva lyckan i en trisslott. borde jag ta en till fråga om henne så du får chansen att glänsa? xD♥3
4 dec, 2017 20:59 |
|
Lunan95
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Lunan95: hahah ojDet är Skrivet av Emmi: Skrivet av Lunan95: Blev totalt rökt på mitt eget specialämne i klassrummet. ... Jag har verkligen förlorat allt. Kan lika gärna begå seppuku. jag har inte ens mitt favorit ämne i skolan längre, jag är inte bäst på nått längre och det suger.. Det är ju skillnad. Jag har vetat allt om Tove Jansson sen 11 års ålder och nu är det bevisat hur patetisk jag är om jag misslyckades. Kan pröva lyckan i en trisslott. borde jag ta en till fråga om henne så du får chansen att glänsa? xD♥3 Nä...det är inte lönt längre...det är över
"Statement begins..."
4 dec, 2017 21:01 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Lunan95: hahah aawwss </33Skrivet av Emmi: Skrivet av Lunan95: hahah ojDet är Skrivet av Emmi: Skrivet av Lunan95: Blev totalt rökt på mitt eget specialämne i klassrummet. ... Jag har verkligen förlorat allt. Kan lika gärna begå seppuku. jag har inte ens mitt favorit ämne i skolan längre, jag är inte bäst på nått längre och det suger.. Det är ju skillnad. Jag har vetat allt om Tove Jansson sen 11 års ålder och nu är det bevisat hur patetisk jag är om jag misslyckades. Kan pröva lyckan i en trisslott. borde jag ta en till fråga om henne så du får chansen att glänsa? xD♥3 Nä...det är inte lönt längre...det är över
4 dec, 2017 21:06 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Bara jag som hoppas på en Cursed Child fråga i kalendern? Kanske inte något som spoilar men... nånting x) ja och typ ett Delphi Diggory kort Ja! Och Rose skulle jag vilja ha också ^^ Ja samma här, det vore väldigt coolt att ha jag vill ha mej själv.. Och alla andra hahah mmm samma här LunaLovegood123 känd för sina rollspel och för att vara aktiv i TPJC. Hon kan ibalnd hamna i vilda diskutioner och gifkrig. xD Jag skulle vilja ha mitt kort: Tjena II "Kärt barn har flera namn och han har Martin, tjena, guden, kungen, mästaren och massa andra fina namn. Känd för att vara en bäst" Det borde nog stå "Känd för att vara en lögnare så det andra är inte sant" Annie Lupin "En galen vampyr, gudhenna, shadowhunter, halvhäst och en massa andra saker. Hen hamnar ofta i flera galna diskussioner och var den som fick TPJC bli lite aktivt" 4 dec, 2017 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Halvhäst?Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Bara jag som hoppas på en Cursed Child fråga i kalendern? Kanske inte något som spoilar men... nånting x) ja och typ ett Delphi Diggory kort Ja! Och Rose skulle jag vilja ha också ^^ Ja samma här, det vore väldigt coolt att ha jag vill ha mej själv.. Och alla andra hahah mmm samma här LunaLovegood123 känd för sina rollspel och för att vara aktiv i TPJC. Hon kan ibalnd hamna i vilda diskutioner och gifkrig. xD Jag skulle vilja ha mitt kort: Tjena II "Kärt barn har flera namn och han har Martin, tjena, guden, kungen, mästaren och massa andra fina namn. Känd för att vara en bäst" Det borde nog stå "Känd för att vara en lögnare så det andra är inte sant" Annie Lupin "En galen vampyr, gudhenna, shadowhunter, halvhäst och en massa andra saker. Hen hamnar ofta i flera galna diskussioner och var den som fick TPJC bli lite aktivt" 4 dec, 2017 21:30 |
|
LolFeelings
Elev |
Brukar inte vara inne så mycket på mugglis längre, men har kikat in lite mer nu eftersom julen här är lite av en tradition. Jag märker definitivt av hur 5 år har gått sedan jag var som mest aktiv här, för jag känner tyvärr inte alls att detta är en plats jag hör hemma på längre :p
Lite skillnad på att vara 12 och 17 år är det i alla fall.
4 dec, 2017 21:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Halvhäst? Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Bara jag som hoppas på en Cursed Child fråga i kalendern? Kanske inte något som spoilar men... nånting x) ja och typ ett Delphi Diggory kort Ja! Och Rose skulle jag vilja ha också ^^ Ja samma här, det vore väldigt coolt att ha jag vill ha mej själv.. Och alla andra hahah mmm samma här LunaLovegood123 känd för sina rollspel och för att vara aktiv i TPJC. Hon kan ibalnd hamna i vilda diskutioner och gifkrig. xD Jag skulle vilja ha mitt kort: Tjena II "Kärt barn har flera namn och han har Martin, tjena, guden, kungen, mästaren och massa andra fina namn. Känd för att vara en bäst" Det borde nog stå "Känd för att vara en lögnare så det andra är inte sant" Annie Lupin "En galen vampyr, gudhenna, shadowhunter, halvhäst och en massa andra saker. Hen hamnar ofta i flera galna diskussioner och var den som fick TPJC bli lite aktivt" På dig borde det snarare stå "Sällsynt korkad (observera korkad, alltså inte galen) stundtals en dryg jävle och tja, det finns inte så mycket mer att säga" 4 dec, 2017 21:32 |
|
Lazarus
Prefekt |
Ayeee jag fick elevhemspoäng för en översättning som jag mest chansade på x)
mvh, en person som inte ens har svenska som modersmål
4 dec, 2017 21:32 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Lazarus: Ayeee jag fick elevhemspoäng för en översättning som jag mest chansade på x) mvh, en person som inte ens har svenska som modersmål Tyckte det var en mycket bra översättning! Plus att det gick till rätt elevhem "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 dec, 2017 21:34 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen