@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Scorperion: Bara jag som hoppas på en Cursed Child fråga i kalendern? Kanske inte något som spoilar men... nånting x) ja och typ ett Delphi Diggory kort 4 dec, 2017 20:43 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Bara jag som hoppas på en Cursed Child fråga i kalendern? Kanske inte något som spoilar men... nånting x) ja och typ ett Delphi Diggory kort Ja! Och Rose skulle jag vilja ha också ^^
4 dec, 2017 20:44 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Bara jag som hoppas på en Cursed Child fråga i kalendern? Kanske inte något som spoilar men... nånting x) ja och typ ett Delphi Diggory kort Ja! Och Rose skulle jag vilja ha också ^^ Ja samma här, det vore väldigt coolt att ha 4 dec, 2017 20:48 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Bara jag som hoppas på en Cursed Child fråga i kalendern? Kanske inte något som spoilar men... nånting x) ja och typ ett Delphi Diggory kort Ja! Och Rose skulle jag vilja ha också ^^ Ja samma här, det vore väldigt coolt att ha jag vill ha mej själv.. Och alla andra hahah
4 dec, 2017 20:48 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Bara jag som hoppas på en Cursed Child fråga i kalendern? Kanske inte något som spoilar men... nånting x) ja och typ ett Delphi Diggory kort Ja! Och Rose skulle jag vilja ha också ^^ Ja samma här, det vore väldigt coolt att ha jag vill ha mej själv.. Och alla andra hahah mmm samma här LunaLovegood123 känd för sina rollspel och för att vara aktiv i TPJC. Hon kan ibalnd hamna i vilda diskutioner och gifkrig. xD 4 dec, 2017 20:50 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Bara jag som hoppas på en Cursed Child fråga i kalendern? Kanske inte något som spoilar men... nånting x) ja och typ ett Delphi Diggory kort Ja! Och Rose skulle jag vilja ha också ^^ Ja samma här, det vore väldigt coolt att ha jag vill ha mej själv.. Och alla andra hahah Det vore rätt coolt ja x)
4 dec, 2017 20:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Bara jag som hoppas på en Cursed Child fråga i kalendern? Kanske inte något som spoilar men... nånting x) ja och typ ett Delphi Diggory kort Ja! Och Rose skulle jag vilja ha också ^^ Ja samma här, det vore väldigt coolt att ha jag vill ha mej själv.. Och alla andra hahah mmm samma här LunaLovegood123 känd för sina rollspel och för att vara aktiv i TPJC. Hon kan ibalnd hamna i vilda diskutioner och gifkrig. xD Jag skulle vilja ha mitt kort: Tjena II "Kärt barn har flera namn och han har Martin, tjena, guden, kungen, mästaren och massa andra fina namn. Känd för att vara bäst" 4 dec, 2017 20:51 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Emmi: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Bara jag som hoppas på en Cursed Child fråga i kalendern? Kanske inte något som spoilar men... nånting x) ja och typ ett Delphi Diggory kort Ja! Och Rose skulle jag vilja ha också ^^ Ja samma här, det vore väldigt coolt att ha jag vill ha mej själv.. Och alla andra hahah mmm samma här LunaLovegood123 känd för sina rollspel och för att vara aktiv i TPJC. Hon kan ibalnd hamna i vilda diskutioner och gifkrig. xD Jag skulle vilja ha mitt kort: Tjena II "Kärt barn har flera namn och han har Martin, tjena, guden, kungen, mästaren och massa andra fina namn. Känd för att vara bäst" Scorperion *något Scorbus relaterat I suppose*
4 dec, 2017 20:53 |
|
Lunan95
Elev |
Blev totalt rökt på mitt eget specialämne i klassrummet.
... Jag har verkligen förlorat allt. Kan lika gärna begå seppuku.
"Statement begins..."
4 dec, 2017 20:54 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Lunan95: Blev totalt rökt på mitt eget specialämne i klassrummet. ... Jag har verkligen förlorat allt. Kan lika gärna begå seppuku. jag har inte ens mitt favorit ämne i skolan längre, jag är inte bäst på nått längre och det suger..
4 dec, 2017 20:55 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen