@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Meowsy
Elev |
Har tränat i några veckor nu och har inte haft någon typ av träningsvärk alls. Well, förutom idag. Det gör sååå ont i hela kroppen, särskilt i armarna och benen.
4 dec, 2017 19:08 |
|
mitchan
Lärare |
Skrivet av Borttagen: hahaha misstänker att emmi glömde ordet "upp" och menade att det låses UPP 19:30 x) Skrivet av Emmi: Öppnas den klockan 19.00 eller? 19:30 låses klassrummet! vi ses där?! ![]()
4 dec, 2017 19:09 |
|
Borttagen
|
4 dec, 2017 19:12 |
|
Emmi
Prefekt |
4 dec, 2017 19:18 |
|
Lunan95
Elev |
Skrivet av Emmi: hahahahah oj nej. de börjar redan nu.. Men ja 19:30 ÖPPNAS det. inte stängs.. Hur länge brukar klassrummet vara öppet då?
"Statement begins..."
4 dec, 2017 19:22 |
|
Emmi
Prefekt |
de beror påh hur länge jag orkar.. allt från 20 min till flera timmar
4 dec, 2017 19:22 |
|
Frivolt
Elev |
Kuuuuul att jag har träning snart och inte kan delta : ))))) 4 dec, 2017 19:27 |
|
Lunan95
Elev |
Skrivet av Emmi: de beror påh hur länge jag orkar.. allt från 20 min till flera timmar Aha. Okej. Jag vill hinna hem eftersom jag är utomhus lol
"Statement begins..."
4 dec, 2017 19:28 |
|
Emmi
Prefekt |
4 dec, 2017 19:41 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Meowsy: jag på idrotten när jag sprang 80m och hade träningsverk i en vecka efteråt Har tränat i några veckor nu och har inte haft någon typ av träningsvärk alls. Well, förutom idag. Det gör sååå ont i hela kroppen, särskilt i armarna och benen. 4 dec, 2017 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen