Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elma00
Elev |
6 maj, 2013 15:50 |
|
Kedjebrev
Elev |
Skrivet av Kedjebrev: Skrivet av Kedjebrev: HAN SKREV NYSS TILL MIG HELT UTAN ATT JAG SKRIVIT TILL HONOM PÅ KIK DÖR okej han var full typ. Och antagligen var det någon som hade hans mobil. För han skrev "dy är snygg" och sen svarade han inte på mina frågor eller någonting.... Igår smsade jag "vem fan var det som hade din mobil i lördags egentligen?? haha" på kvällen stod det att han läst det men fick ingest svar. Så såg inte på honom något alls först imorse för *stelt very much* men sen på tekniken då vi hamnade bredvid varandra sa han "alltså jag har ingen aning vem som hade min mobil" jag sa "aha ja jag tyckte det var konstigt" han sa "jaha..ja men vi kan skylla allt på Emil" ......................................... Alltså, på något sätt lät han inte trovärdig. Hoppashoppashoppas att det var han som skrev det när han var full och att det var sanning och att han inte vågade säga det nu och att han är kär i mig.
http://Kaosregn.blogg.se
6 maj, 2013 18:11 |
|
Tuggrus
Elev |
Någon skrev "Alltså.. Jag typ gillar dig.." till mig på ask, anonymt.. för några dagar sen.
Vill så gärna veta veeem :c MUMS! 7 maj, 2013 21:52 |
|
Borttagen
|
Jag var kär i en kille i min klass, men vet liksom inte om jag fortfarande är det. Har liksom feels, men vet inte om jag riktigt är kär. Vill nästan vara det hehe. Blir så glad och upprymd! Gillar honom annars väldigt mycket, men han skulle aldrig känna samma tyvärr...:s
7 maj, 2013 22:34 |
|
batteri
Elev |
Han är antagligen kär i en annan. För, alltså. Han kramade henne på hennes födelsedag och var värsta glad över att han fick det. Sen så har han skrivit på ask.fm att han tycker att hon är den "snyggaste" i våran klass. Så, eh.
8 maj, 2013 09:39 |
|
HannaPanna
Elev |
8 maj, 2013 13:16 |
|
_SanD_
Elev |
Skrivet av HannaPanna: omg. jag har en pojkvän . HAN FRÅGADE ÄNTLIGEN DEN DÄR FÖRBASKADE FRÅGAN haha yay för mig. JAG VET HANNA JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD ALLTSÅ OMGGGGGGGGGGGGGGG //emma u know
8 maj, 2013 13:19 |
|
HannaPanna
Elev |
Skrivet av _SanD_: Skrivet av HannaPanna: omg. jag har en pojkvän . HAN FRÅGADE ÄNTLIGEN DEN DÄR FÖRBASKADE FRÅGAN haha yay för mig. JAG VET HANNA JAG ÄR SÅ HIMLA GLAD ALLTSÅ OMGGGGGGGGGGGGGGG //emma u know ihihi jag med xD
8 maj, 2013 13:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HannaPanna: omg. jag har en pojkvän . HAN FRÅGADE ÄNTLIGEN DEN DÄR FÖRBASKADE FRÅGAN haha yay för mig. GAAAAAH VAD KUL GRATTIS!!!! 8 maj, 2013 23:20 |
|
LunaLovegood1
Elev |
asså jag är helt omöjlig. jag trodde jag var över l och gillade p, men sen l sa hejdå till mig i tisdags väldigt random och jag TROR att han tittade lite på mig sen men jag vet inte. så nu crushar jag alltså på honom atm. men jag vet inte när/om det kommer ändra sig? när/om p säger ett endaste or till mig? jg orke inte med sånt hör
9 maj, 2013 00:35 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen