Teckning
Forum > Kreativitet > Teckning
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
mican00
Elev |
Skrivet av Aivilio: Jag ritar.. ![]() Men jag ritar icke verklighetstroget. Jag tycker det blir roligare då. Nej vad söt! ![]()
6 maj, 2012 08:48 |
|
Aivilio
Elev |
6 maj, 2012 09:39 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Aivilio: Jag ritar.. ![]() Men jag ritar icke verklighetstroget. Jag tycker det blir roligare då. Lägg upp ditt luciatåg! Snäääälla. 6 maj, 2012 17:11 |
|
Aivilio
Elev |
Haha.. Ok, bara för att det är ganska awesome.
Men ja. Fiiint.. ![]() Övre raden från vänster: Voldemort Mittenraden från vänster: Ron, Luna, McGonagall, Ginny, Hermione, Fred och George Nedre raden från vänster: Draco, Dobby, Filch, Dumbledore, Neville och Hagrid.
6 maj, 2012 18:42 |
|
LovisaDOBBY
Elev |
Ibland brukar jag tekna väldigt kul faktiskt
ONLY I CAN LIVE FOREVER!♆ 6 maj, 2012 20:24 |
|
Nadia
Elev |
Skrivet av Aivilio: Haha.. Ok, bara för att det är ganska awesome. Men ja. Fiiint.. ![]() Övre raden från vänster: Voldemort Mittenraden från vänster: Ron, Luna, McGonagall, Ginny, Hermione, Fred och George Nedre raden från vänster: Draco, Dobby, Filch, Dumbledore, Neville och Hagrid. jättefin ![]()
6 maj, 2012 20:49 |
|
Aivilio
Elev |
6 maj, 2012 20:54 |
|
mican00
Elev |
Skrivet av Aivilio: Haha.. Ok, bara för att det är ganska awesome. Men ja. Fiiint.. ![]() Övre raden från vänster: Voldemort Mittenraden från vänster: Ron, Luna, McGonagall, Ginny, Hermione, Fred och George Nedre raden från vänster: Draco, Dobby, Filch, Dumbledore, Neville och Hagrid. Haha vad gulliga! ![]()
7 maj, 2012 08:06 |
|
Borttagen
|
7 maj, 2012 21:12 |
|
hyperion
Elev |
![]() ![]() (konstig vinkel på andra bilden, ser bättre ut IRL) work in progress, har inte ritat på jätte länge. ![]()
7 maj, 2012 21:14 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen