Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag hade packat ner några smörgåsar i Väskan innan jag åkte. Jag fiskade up en ostmacka och satte mig vid fönstret och började försiktigt tugga i mig smörgåsen.
Jag ville inte väcka barnen,dem sov så sött. 21 aug, 2013 21:45 |
|
Borttagen
|
Jag gick
21 aug, 2013 21:46 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 aug, 2013 21:48 |
|
Borttagen
|
Nästa dag kom Mas till sjukhuset igen:
21 aug, 2013 21:48 |
|
Borttagen
|
Kelly motoyoshi sa jag till dem i receptionen
21 aug, 2013 21:51 |
|
Borttagen
|
Plötligt började måns skrika.
Jag småsprang fram till hans vagn och bar upp den blonda lilla bebisen. Jag tog fram mina bröst och lät honom amma. 21 aug, 2013 21:59 |
|
Borttagen
|
" Rum 7 " sa kvinnan
21 aug, 2013 22:02 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 aug, 2013 22:04 |
|
Borttagen
|
Jag lede tillbaka måns i vagnen när han var färdig.
Jag tittade bort mot heaven.Hon hade inte vaknat av att måns skrek,hon låg fortfarande och sov. Jag tog upp mobilen ur väskan och startade den. 21 aug, 2013 22:05 |
|
KajsaRC2001
Elev |
21 aug, 2013 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen