Rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
ginny 23
Elev |
7 nov, 2013 19:11 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag och Elise skrattar när vi pratar om allt som hänt.
jag är jättecoolig älska mig plz 7 nov, 2013 19:11 |
|
ginny 23
Elev |
Sen går jag till mitt uppehållsrum och sen till min sovsal där jag lägger mig på sängen. Jag har just förlorat min bästa vän.
7 nov, 2013 19:14 |
|
Queen Boo
Elev |
Någon kommer in i uppehållsrummet. ''Snape är rasande, någon har tänk eld på hans säng!'' ropar personen. Jag fnissar. Sedan kommer jag på en sak. ''jag måste bara hälsa på Sarah, om hon inte stack ut i skogen och blev uppäten'' säger jag till Elise.
jag är jättecoolig älska mig plz 7 nov, 2013 19:18 |
|
ginny 23
Elev |
9 nov, 2013 07:35 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag springer ut och tar fönstervägen till gryffindortornet
jag är jättecoolig älska mig plz 9 nov, 2013 11:00 |
|
ginny 23
Elev |
9 nov, 2013 13:16 |
|
Queen Boo
Elev |
Jag klättrar upp till fönstret
jag är jättecoolig älska mig plz 9 nov, 2013 13:17 |
|
Borttagen
|
Jag smyger ut ur skolan och kollar upp på den mörka himlen. Månen skinner
9 nov, 2013 13:19 |
|
ginny 23
Elev |
9 nov, 2013 13:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen