Glee
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Savi haha ja. när jag hade skrivit klart så ser jag att det är helt fel. och göra om allt på mobilen? nej tack. men. kolla här. ![]() jag liksom... dör. BROOOCHEL! ♥ Jag älskar Brochel. Men. jag tror nog fortfarande det blir Finchel. Vi behöver lite ny kärlek i Glee.
26 sep, 2012 16:59 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Savi haha ja. när jag hade skrivit klart så ser jag att det är helt fel. och göra om allt på mobilen? nej tack. men. kolla här. ![]() jag liksom... dör. BROOOCHEL! ♥ Jag älskar Brochel. Men. jag tror nog fortfarande det blir Finchel. Vi behöver lite ny kärlek i Glee. Finchel will never leave my heart. Forever ♥
26 sep, 2012 17:03 |
|
APELSiiN
Elev |
Skrivet av EmahS: APELSiiN Släpptes de inte i butik idag? Fast jag beställde min på discshop. Har redan sett alla. Men nästan största anledningen till att jag köper den. Jag vill sponsra och visa att jag vill ha det kvar. Det gör jag inte med mina nedladdade avsnitt Jag vet inte, i vilken butik skulle den isåfall släppas? tror inte den säljs på Coop eller så Ja, har också tänkt på det fast ja.... är snål med mina pengar, när jag väl har några haha ![]()
26 sep, 2012 17:26 |
|
Savi
Elev |
26 sep, 2012 17:39 |
|
MissLollo
Elev |
26 sep, 2012 18:25 |
|
EmahS
Elev |
Eftersom de fortfarande inte kommit så tippar jag ungefär onsdag nästa vecka. (När Glee visats i Sverige)
26 sep, 2012 19:31 |
|
Savi
Elev |
Skrivet av EmahS: Eftersom de fortfarande inte kommit så tippar jag ungefär onsdag nästa vecka. (När Glee visats i Sverige) You're kidding me. FLOAS (F* Life of a Swede, lol jag är såå påhittig) Men jag tänkte på en grej... eller två: 1. Vad är grejen med att typ ingen av Glee kiddsen har syskon förutom Sam, Quinn och Blaine. Eller har jag missat någon? Jag menar, Kurt och Finn.. men allts ja... Rachel, ensam, Tina, Artie, Sugar, Mike m.fl. lonely. Sen vet jag inte om man kan räkna Puck eller inte men... 2. Senior Ditch Day i säsong 3. Alla var ju inte seniors. Nu vet jag flera icke seniors som skolkade i min skola förra året också på den dagen men alltså... Varför är de som är juniors så sjukt insatta i situationen när det inte är DERAS? Hihi.. lite sånt där
26 sep, 2012 19:42 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Savi: Skrivet av EmahS: Eftersom de fortfarande inte kommit så tippar jag ungefär onsdag nästa vecka. (När Glee visats i Sverige) You're kidding me. FLOAS (F* Life of a Swede, lol jag är såå påhittig) Men jag tänkte på en grej... eller två: 1. Vad är grejen med att typ ingen av Glee kiddsen har syskon förutom Sam, Quinn och Blaine. Eller har jag missat någon? Jag menar, Kurt och Finn.. men allts ja... Rachel, ensam, Tina, Artie, Sugar, Mike m.fl. lonely. Sen vet jag inte om man kan räkna Puck eller inte men... 2. Senior Ditch Day i säsong 3. Alla var ju inte seniors. Nu vet jag flera icke seniors som skolkade i min skola förra året också på den dagen men alltså... Varför är de som är juniors så sjukt insatta i situationen när det inte är DERAS? Hihi.. lite sånt där Vet man att Tina, Artie, Sugar, Mike m.f är ensambarn? jag minns inte. man kanske helt enkelt inte fått se deras syskon bara. och det andra. jag har bara ett svar. it's glee
26 sep, 2012 19:48 |
|
Savi
Elev |
26 sep, 2012 19:50 |
|
EmahS
Elev |
Savi
Vi lever i ovisshet! Vi får skriva till Ryan och kräva att vi får veta haha. Nu är det snart bara en vecka till sista avsnittet. eller. okej, inte sista, men sista innan de tar 1 månads uppehåll. bra saker med när de kommer tillbaka är att Blake kommer i det avsnittet, och i Sverige så blir att det det kommer på min födelsedag
26 sep, 2012 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen