@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Magic Dragon
Elev |
Borde inte ha gått ut nu, men månen va so awazing. Så jag ville gå ut och fota den. Men nu när jag kom in igen från mitt fotande så fryser jag som en is bit.
4 dec, 2017 02:09 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Scorperion: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: detta är min 3:e jul på mugglis och jag har inte märkt det Skrivet av LunaLovegood123: Jag såg det förra året när det var min förta julpå mugglis Skrivet av Borttagen: Någon som tänkt på att om man sätter muspekaren på tomteluvan så står det HoHoHo!? visste inte det, wow. Dagens nya fakta. Det är ju skitkul För mig... blir det nog min fjärde. Har varit medlem i fem år men under ett år var jag inaktiv Såg det fem jular sedan... #mugglispansionär Skrivet av Solkatten: Fick en deja vu tidigare ikväll och fick till och med en deja vu av att jag kom på att jag fick det. xD Hag får det jätteofta... Eller varje nu jag får deja vu iallafall typ! Varför stava rätt när man kan stava fel? 4 dec, 2017 07:00 |
|
Borttagen
|
Fan har tappat bort mina nycklar
Panik panik panik panik Edit: hittade de! 4 dec, 2017 07:35 |
|
Scorperion
Elev |
-Men vafan. Straights
-Men Ron. Du kan ju inte gå och hacka på straights jag menar... jag är ju straight. Menar du att du tycker jag är äcklig? -Nej... Och hur ska jag kunna hacka på straights härifrån?!
4 dec, 2017 10:44 |
|
Kintsugi
Prefekt |
hhahahaha skrattar mer än vad jag borde,
men i kommentartorsfältet för nyheten om årets julvärdar skrev någon "Ingen Leif GW". alltså jaaaaaa, hahahaha vill så att han sitter där någon gång och drar en massa brottsreferenser medan han tänder ljuset ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 4 dec, 2017 11:47 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Kintsugi: hhahahaha skrattar mer än vad jag borde, men i kommentartorsfältet för nyheten om årets julvärdar skrev någon "Ingen Leif GW". alltså jaaaaaa, hahahaha vill så att han sitter där någon gång och drar en massa brottsreferenser medan han tänder ljuset Alltså jag hade typ betalat för att se det xD ba: nu tänder vi ljuset. Och det får mig att tänka på den gången då en person häktades för mordbrand efter att ha tänt eld på familjens hus medans familjen var där inne! XD 4 dec, 2017 12:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kintsugi: hhahahaha skrattar mer än vad jag borde, men i kommentartorsfältet för nyheten om årets julvärdar skrev någon "Ingen Leif GW". alltså jaaaaaa, hahahaha vill så att han sitter där någon gång och drar en massa brottsreferenser medan han tänder ljuset Säga vad man vill om Leif GW, jag kan nästan.. se det framför mig.. " .. jag har inte så mycket till övers för Kalle Anka och annat fanskap, nu blir det några klipp ur... Veckans brott och Profitörerna... ) En best-of-leif-quote-lista ...någon gjorde.) Om Alex Schulman: "Han måste vara sjuk i huvudet. Det är väl ingen som tror på det där. Har du hans nummer så ska jag ringa upp honom? Eller så åker jag hem till karln och piskar upp honom. Jag skiter i Schulman, han är ett kommatecken i världsalltet. Han är så jävla självupptagen att det trotsar all beskrivning." Om Paradise Hotel: "Ett antal ungdomspsykopater som för säkerhets skull är på fyllan. //…// Jag måste säga att jag aldrig träffat några tjugoåringar som är så enastående dumma i huvudet." Om varför han inte tränar: "Jag är inte så glad i gym för där får jag inte vara i fred. Alla jävlar tittar på mig." Om journalister: "Du ska veta att det är jävligt ofta de ringer, men sju gånger av tio får de inget svar. De ringer så tidigt när man inte har en susning om vad det handlar om." Leif GW Persson sågar kulturministern Alice Bah. "Jag tror att man ska vara försiktig med att göra gamla barnprogramledare till kulturministrar, särskilt när de pratar och tänker som ett barn." Om Camilla Läckberg: "Om man sen dessutom skriver som Nicke Lilltroll pratar, har jag inte så mycket till övers för det." Easy, Leif.. 4 dec, 2017 13:14 |
|
Solkatten
Elev |
Det är Lotta Lundgren och Erik Haag som blir årets julvärdar i SVT.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 dec, 2017 13:28 |
|
Frivolt
Elev |
YR sa kallt och snö för någon dag sen, nu säger den regn , och inte lite dessutom : )))))
Snälla säg att det kommer ändras :,( vill inte att det ska regna 4 dec, 2017 13:35 |
|
Lazarus
Prefekt |
Idag tänker jag översätta. Antingen försöka översätta klart Sea Wall till polska, eller försöka fortsätta med att översätta en bok till polska. Eller så gör jag klart undertexter. Eller så gör jag lite av varje?
4 dec, 2017 14:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen