@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Frivolt: Ser nästan ut som att Louis pekar fuck you för att han inte får någon tomteluva. xDD HAHA men sääkeert!! lixom, stackarn ;O xD han borde ju också få en luvaaa xD Du kan väl redigera bilden och måla dit en luva. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 dec, 2017 22:46 |
|
Lazarus
Prefekt |
Skrivet av Frivolt: Att det ska va så svårt o hitta en profilbild som passar bra för tomteluvan D: Den passar ju ok nu, men det e ju bara Lottie som får en luva D: Jag brukar oftast behöva beskära bilden och prova mig fram x) vet inte hur många försök jag gjorde med Moriarty ps Jimmy saknar Sherlylocks (host host rollspel host)
3 dec, 2017 22:48 |
|
Salem
Lärare |
Såg precis ”Murder On the Orient Express” och detta måste varit första gången i mitt liv jag gissat vad ”the reveal” ska vara och faktiskt ha rätt för en gång skull. Och jag har varken sett den äldre versionen eller läst boken.. Så rätt kungligt.
3 dec, 2017 22:55 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Lazarus: Skrivet av Frivolt: Att det ska va så svårt o hitta en profilbild som passar bra för tomteluvan D: Den passar ju ok nu, men det e ju bara Lottie som får en luva D: Jag brukar oftast behöva beskära bilden och prova mig fram x) vet inte hur många försök jag gjorde med Moriarty ps Jimmy saknar Sherlylocks (host host rollspel host) Haha jaaa, jag borde försöka men det e svårt ,O Har inget bra program för det heller xD juustjaa ;O xD haha måste svara.... xD 3 dec, 2017 23:03 |
|
Scorperion
Elev |
Hittade ett Albus Potter kort på marknaden för 15g som hade legat uppe ett tag... VAD TOG MIG SÅN TID ATT UPPTÄCKA DET??!!!
3 dec, 2017 23:35 |
|
Fjalar
Elev |
Jag ska tydligen inte alls redovisa på svenskan imorgon :O Det är måndag nästa vecka. Är så sjukt lättad!!
![]() Så nu har jag en hel vecka på mig att öva in talet, och inte bara en halv dag. Ibland är det typ nice att läsa fel datum 3 dec, 2017 23:57 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Fjalar: inte nice när du läser fel på ett datum och det rätta datumet är en vecka tidigareJag ska tydligen inte alls redovisa på svenskan imorgon :O Det är måndag nästa vecka. Är så sjukt lättad!! ![]() Så nu har jag en hel vecka på mig att öva in talet, och inte bara en halv dag. Ibland är det typ nice att läsa fel datum 4 dec, 2017 00:00 |
|
Fjalar
Elev |
Skrivet av Beben: Skrivet av Fjalar: inte nice när du läser fel på ett datum och det rätta datumet är en vecka tidigare Jag ska tydligen inte alls redovisa på svenskan imorgon :O Det är måndag nästa vecka. Är så sjukt lättad!! Så nu har jag en hel vecka på mig att öva in talet, och inte bara en halv dag. Ibland är det typ nice att läsa fel datum Nej, det vore typ mardröm 4 dec, 2017 00:02 |
|
Beben
Elev |
Skrivet av Fjalar: IT WASSkrivet av Beben: Skrivet av Fjalar: inte nice när du läser fel på ett datum och det rätta datumet är en vecka tidigare Jag ska tydligen inte alls redovisa på svenskan imorgon :O Det är måndag nästa vecka. Är så sjukt lättad!! Så nu har jag en hel vecka på mig att öva in talet, och inte bara en halv dag. Ibland är det typ nice att läsa fel datum Nej, det vore typ mardröm men vi lyckades lura vår lärare att det var det datumet hhii 4 dec, 2017 00:09 |
|
Fjalar
Elev |
4 dec, 2017 00:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen