@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Någon som tänkt på att om man sätter muspekaren på tomteluvan så står det HoHoHo!?
3 dec, 2017 19:56 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Borttagen: Någon som tänkt på att om man sätter muspekaren på tomteluvan så står det HoHoHo!? visste inte det, wow. Dagens nya fakta. Det är ju skitkul 3 dec, 2017 19:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Wow, coolt! Någon som tänkt på att om man sätter muspekaren på tomteluvan så står det HoHoHo!? 3 dec, 2017 20:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: Jag såg det förra året när det var min förta julpå mugglisSkrivet av Borttagen: Någon som tänkt på att om man sätter muspekaren på tomteluvan så står det HoHoHo!? visste inte det, wow. Dagens nya fakta. Det är ju skitkul 3 dec, 2017 20:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: detta är min 3:e jul på mugglis och jag har inte märkt detSkrivet av LunaLovegood123: Jag såg det förra året när det var min förta julpå mugglis Skrivet av Borttagen: Någon som tänkt på att om man sätter muspekaren på tomteluvan så står det HoHoHo!? visste inte det, wow. Dagens nya fakta. Det är ju skitkul 3 dec, 2017 20:42 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: detta är min 3:e jul på mugglis och jag har inte märkt det Skrivet av LunaLovegood123: Jag såg det förra året när det var min förta julpå mugglis Skrivet av Borttagen: Någon som tänkt på att om man sätter muspekaren på tomteluvan så står det HoHoHo!? visste inte det, wow. Dagens nya fakta. Det är ju skitkul För mig... blir det nog min fjärde. Har varit medlem i fem år men under ett år var jag inaktiv
3 dec, 2017 20:44 |
|
Lazarus
Prefekt |
Redigerar några Andrew-videos och just nu är det mest Moriarty från Sherlock och aaah kan inte förklara hur mycket jag älskar honom
plz send help jag kommer bli helt uppäten av det svarta hålet som är Sherlock posts på tumblr and I shall rewatch Sherlock again och ha en Andrew Scott movie marathon typ
3 dec, 2017 21:41 |
|
Frivolt
Elev |
Att det ska va så svårt o hitta en profilbild som passar bra för tomteluvan D:
Den passar ju ok nu, men det e ju bara Lottie som får en luva D: 3 dec, 2017 22:34 |
|
Solkatten
Elev |
Fick en deja vu tidigare ikväll och fick till och med en deja vu av att jag kom på att jag fick det. xD
Frivolt: Ser nästan ut som att Louis pekar fuck you för att han inte får någon tomteluva. xDD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 dec, 2017 22:34 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Frivolt: Ser nästan ut som att Louis pekar fuck you för att han inte får någon tomteluva. xDD HAHA men sääkeert!! lixom, stackarn ;O xD han borde ju också få en luvaaa xD 3 dec, 2017 22:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen