@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Scorperion: man kan ju skriva '' ''Skrivet av illusionofcool: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Har kommit fram till att snöbollarna är ett simplare sätt att uggla folk på om man bara har nåt litet att säga och inte har en passande rubrik Jag döper bara rubriker till saker som Ffffffff, hej, h, FAN JAG HAR EN IDÉ. same eller jag gjorde iaf när jag fortfarande var aktiv och ugglade med folk x) Heh. Jag brukar aldrig vara den första som skickar om det inte är något speciellt jag har att prata om som kan passa in på rubriken x) alltså ett mellanslag! Eller så skriver man en t(’-’t) om man känner personen tillräckligt x)
3 dec, 2017 11:56 |
|
Emmi
Prefekt |
Undrar sådär spontant vem som skickat 12 snöbollar på mej eftersom när jag fick dem via mobieln så ba klicka ja bort alla utom Zoras nån som vågar ange sej som "skyldig"?
3 dec, 2017 12:00 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Vill sjukt gärna ut och åka skidor då det är väldigt bra med snö och kallt och fint väder, men har stressfraktur i båda fötterna. Kul liv.
Winter is coming... 3 dec, 2017 12:34 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Emmi: Undrar sådär spontant vem som skickat 12 snöbollar på mej eftersom när jag fick dem via mobieln så ba klicka ja bort alla utom Zoras nån som vågar ange sej som "skyldig"? Annars går du in på "Weasleys vassa vintervaror" och sedan där man skickar snöbollar. Där under finns det en länk på alla snöbollar du fått genom alla år "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 dec, 2017 13:37 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Alva e: Skrivet av Borttagen: Någon som vet svaret i dagens lucka? Spoiler: Tryck här för att visa! Alltså... Förra året eller något var frågan: Vad är denna lärare lärare i, och jag svarade: Försvar mot tuppar som dansar i ballerinaskor som är rosa och eventuellt har en turban på sig. Eller något annat lika konstigt. Jag fick rätt. Det var kul! Varför stava rätt när man kan stava fel? 3 dec, 2017 14:08 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Vildvittra: TACK♥3!!!Skrivet av Emmi: Undrar sådär spontant vem som skickat 12 snöbollar på mej eftersom när jag fick dem via mobieln så ba klicka ja bort alla utom Zoras nån som vågar ange sej som "skyldig"? Annars går du in på "Weasleys vassa vintervaror" och sedan där man skickar snöbollar. Där under finns det en länk på alla snöbollar du fått genom alla år
3 dec, 2017 14:24 |
|
Borttagen
|
Åh :'
3 dec, 2017 15:28 |
|
LunaLovegood123
Elev |
That feeling when you are one thumb from 500.
3 dec, 2017 15:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood123: That feeling when you are one thumb from 500. 3 dec, 2017 15:43 |
|
Borttagen
|
Jag är trött i hjärnan för jag har jobbat för mycket matte
3 dec, 2017 16:07 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen