@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LunaLovegood123
Elev |
Skrivet av Scorperion: Har kommit fram till att snöbollarna är ett simplare sätt att uggla folk på om man bara har nåt litet att säga och inte har en passande rubrik Jag döper bara rubriker till saker som Ffffffff, hej, h, FAN JAG HAR EN IDÉ. 3 dec, 2017 10:12 |
|
illusionofcool
Elev |
Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Har kommit fram till att snöbollarna är ett simplare sätt att uggla folk på om man bara har nåt litet att säga och inte har en passande rubrik Jag döper bara rubriker till saker som Ffffffff, hej, h, FAN JAG HAR EN IDÉ. same eller jag gjorde iaf när jag fortfarande var aktiv och ugglade med folk x) "It's not over until the mockingjay sings." // "Something unexpected happens. I begin to sing." 3 dec, 2017 10:50 |
|
Parseltongue
Elev |
3 dec, 2017 10:59 |
|
Zora
Elev |
3 dec, 2017 11:07 |
|
Alva e
Elev |
3 dec, 2017 11:08 |
|
Salem
Lärare |
Skrivet av Emmi: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: haha... vi har heller ingen aning om vad som väntar faktiskt Skrivet av mitchan: Tack för att ni berättar om julkalendern! N vet jag vad detr för priser......fast det listade jag ju redan ut xD hahaha i sure want en grävlingsskalle already :'( jag behöver den på min profil right nooow.. jag menar... det var till och med min egen irl-grävlingsskalle jag målade av.... ♥ ♥ hahaha Om jag visste alla 24 luckorna så skulle jag ba sitta här och flina åt alla spekulationer.. zDD Skrivet av Emmi: Hur kan ni inte veta? Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: haha... vi har heller ingen aning om vad som väntar faktiskt Skrivet av mitchan: Tack för att ni berättar om julkalendern! N vet jag vad detr för priser......fast det listade jag ju redan ut xD hahaha i sure want en grävlingsskalle already :'( jag behöver den på min profil right nooow.. jag menar... det var till och med min egen irl-grävlingsskalle jag målade av.... ♥ ♥ hahaha Om jag visste alla 24 luckorna så skulle jag ba sitta här och flina åt alla spekulationer.. zDD Vi vet mykke men inte allt Den här konversationen gav mig 1,5 sida av ugglor... dör
3 dec, 2017 11:11 |
|
Borttagen
|
Just det jag har ju massor med läxor ;(
3 dec, 2017 11:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tack för påminnelsen... Just det jag har ju massor med läxor ;( 3 dec, 2017 11:40 |
|
Scorperion
Elev |
Skrivet av illusionofcool: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Har kommit fram till att snöbollarna är ett simplare sätt att uggla folk på om man bara har nåt litet att säga och inte har en passande rubrik Jag döper bara rubriker till saker som Ffffffff, hej, h, FAN JAG HAR EN IDÉ. same eller jag gjorde iaf när jag fortfarande var aktiv och ugglade med folk x) Heh. Jag brukar aldrig vara den första som skickar om det inte är något speciellt jag har att prata om som kan passa in på rubriken x)
3 dec, 2017 11:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Scorperion: man kan ju skriva '' ''Skrivet av illusionofcool: Skrivet av LunaLovegood123: Skrivet av Scorperion: Har kommit fram till att snöbollarna är ett simplare sätt att uggla folk på om man bara har nåt litet att säga och inte har en passande rubrik Jag döper bara rubriker till saker som Ffffffff, hej, h, FAN JAG HAR EN IDÉ. same eller jag gjorde iaf när jag fortfarande var aktiv och ugglade med folk x) Heh. Jag brukar aldrig vara den första som skickar om det inte är något speciellt jag har att prata om som kan passa in på rubriken x) alltså ett mellanslag! 3 dec, 2017 11:45 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen