@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Emmi: Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: haha... vi har heller ingen aning om vad som väntar faktiskt Skrivet av mitchan: Tack för att ni berättar om julkalendern! N vet jag vad detr för priser......fast det listade jag ju redan ut xD hahaha i sure want en grävlingsskalle already :'( jag behöver den på min profil right nooow.. jag menar... det var till och med min egen irl-grävlingsskalle jag målade av.... ♥ ♥ hahaha Om jag visste alla 24 luckorna så skulle jag ba sitta här och flina åt alla spekulationer.. zDD Skrivet av Emmi: Hur kan ni inte veta?Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: haha... vi har heller ingen aning om vad som väntar faktiskt Skrivet av mitchan: Tack för att ni berättar om julkalendern! N vet jag vad detr för priser......fast det listade jag ju redan ut xD hahaha i sure want en grävlingsskalle already :'( jag behöver den på min profil right nooow.. jag menar... det var till och med min egen irl-grävlingsskalle jag målade av.... ♥ ♥ hahaha Om jag visste alla 24 luckorna så skulle jag ba sitta här och flina åt alla spekulationer.. zDD 3 dec, 2017 01:25 |
|
Borttagen
|
nu längtar jag tillbaka till bolibompaspelen igen
är så mogen 3 dec, 2017 01:25 |
|
Emmi
Prefekt |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Emmi: Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: haha... vi har heller ingen aning om vad som väntar faktiskt Skrivet av mitchan: Tack för att ni berättar om julkalendern! N vet jag vad detr för priser......fast det listade jag ju redan ut xD hahaha i sure want en grävlingsskalle already :'( jag behöver den på min profil right nooow.. jag menar... det var till och med min egen irl-grävlingsskalle jag målade av.... ♥ ♥ hahaha Om jag visste alla 24 luckorna så skulle jag ba sitta här och flina åt alla spekulationer.. zDD Skrivet av Emmi: Hur kan ni inte veta? Skrivet av mitchan: Skrivet av Borttagen: haha... vi har heller ingen aning om vad som väntar faktiskt Skrivet av mitchan: Tack för att ni berättar om julkalendern! N vet jag vad detr för priser......fast det listade jag ju redan ut xD hahaha i sure want en grävlingsskalle already :'( jag behöver den på min profil right nooow.. jag menar... det var till och med min egen irl-grävlingsskalle jag målade av.... ♥ ♥ hahaha Om jag visste alla 24 luckorna så skulle jag ba sitta här och flina åt alla spekulationer.. zDD Vi vet mykke men inte allt
3 dec, 2017 01:26 |
|
Borttagen
|
Jag tänker inte skicka några julklappar till andra! Låt de skicka det till mig xD
3 dec, 2017 01:28 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: men så elak kan du inte vara människaJag tänker inte skicka några julklappar till andra! Låt de skicka det till mig xD 3 dec, 2017 01:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag är ingen människa!Skrivet av Borttagen: men så elak kan du inte vara människa Jag tänker inte skicka några julklappar till andra! Låt de skicka det till mig xD Kom på en idé! Kan ni perfekter inte göra någon tävling om att se top 10 av vilka medlemmar som varit snällast under månaden och får ett hemligt pris? 3 dec, 2017 01:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ja du kommer då inte vinna! Skrivet av Borttagen: Jag är ingen människa!Skrivet av Borttagen: men så elak kan du inte vara människa Jag tänker inte skicka några julklappar till andra! Låt de skicka det till mig xD Kom på en idé! Kan ni perfekter inte göra någon tävling om att se top 10 av vilka medlemmar som varit snällast under månaden och får ett hemligt pris? 3 dec, 2017 01:31 |
|
LunaLovegood123
Elev |
Skickar julklappar men om du får någon av mig med något jättekonstigt så glömde jag att vara anonym. Om du undrar vad jag menar feel free to ask on Christmas.
3 dec, 2017 01:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jo, om jag anstränger mig!Skrivet av Borttagen: Ja du kommer då inte vinna! Skrivet av Borttagen: Jag är ingen människa!Skrivet av Borttagen: men så elak kan du inte vara människa Jag tänker inte skicka några julklappar till andra! Låt de skicka det till mig xD Kom på en idé! Kan ni perfekter inte göra någon tävling om att se top 10 av vilka medlemmar som varit snällast under månaden och får ett hemligt pris? 3 dec, 2017 01:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: och skickar massor av julklapparSkrivet av Borttagen: Jo, om jag anstränger mig! Skrivet av Borttagen: Ja du kommer då inte vinna! Skrivet av Borttagen: Jag är ingen människa!Skrivet av Borttagen: men så elak kan du inte vara människa Jag tänker inte skicka några julklappar till andra! Låt de skicka det till mig xD Kom på en idé! Kan ni perfekter inte göra någon tävling om att se top 10 av vilka medlemmar som varit snällast under månaden och får ett hemligt pris? 3 dec, 2017 01:33 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen